י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מעקב 'בחדרי'

קרעי נגד מרגי: "זרק הילדים מכל המדרגות"

בעקבות התעלמותו של משרד החינוך מהמצוקה של ילדי החינוך המיוחד שסובלים מחוסר תקציב וזאת למרות פסיקת בג"ץ כי מדובר באפליה, שכן ילדי החינוך המיוחד בחינוך הממלכתי זוכים לתקצוב מלא, תוקף חה"כ קרעי את יו"ר ועדת החינוך, יעקב מרגי: "האפליה כנגד הילדים תימשך בחסות ועדת החינוך ובניגוד לחוק"

 קרעי נגד מרגי: "זרק הילדים מכל המדרגות"
קרעי/מרגי צילום: פלאש 90

'בחדרי חרדים' ממשיך לעקוב אחר מצוקת ילדי החינוך המיוחד במוסדות המוכש"ר: כאשר משרד החינוך הודיע בימים האחרונים הודיע המשרד כי הוא יעביר 160 מיליון ש"ח לטובת בעיות שנוצרו לקראת פתיחת שנת הלימודים בהם תלמידים בעלי צרכים מיוחדים שהוא ממשיך להתעלם מילדי החינוך המיוחד שסובלים מקשיים רבים.

חבר הכנסת מרגי בירך על הפתרון ואמר אמש "אני שמח כי הוסר האיום על פתיחת שנת הלימודים הקרובה בעקבות המצוקה התקציבית בחינוך המיוחד, לאחר שנמצא פתרון לתקצוב התלמידים עם צרכים מיוחדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי ותלמידים אלרגיים במערכת החינוך".

כאמור, משרד החינוך מוסיף בזאת להתעלם מהמצוקה של ילדי החינוך המיוחד שסובלים מחוסר תקציב וזאת למרות פסיקת בג"ץ כי מדובר באפליה שכן ילדי החינוך המיוחד בחינוך הממלכתי זוכים לתקצוב מלא.

בחודשים באחרונים הוביל 'בחדרי חרדים' מאבק בנושא ובשל כך וועדות החינוך והכספים התכנסו לדון בנושא מספר פעמים.

בעקבות ההחלטה הערב, יצא חבר הנסת שלמה קרעי שהוביל את המאבק בחודשים האחרונים ותקף את יו"ר ועדת החינוך, חבר הכנסת יעקב מרגי ואת מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבואב ואמר כי מדובר "באחיזת העיניים של חה"כ מרגי ומנכ"ל משרד החינוך אבוהב - משבר גני הילדים של החינוך המיוחד במוכש"ר לא נפתר והאפליה כנגד הילדים תימשך בחסות ועדת החינוך ובניגוד לחוק".


לדברי קרעי, "יו"ר ועדת החינוך של הכנסת ניצל את שתי הישיבות האחרונות של הוועדה לקרקס ואחיזת עיניים יחד עם משרד החינוך, נתן גושפנקה של ועדת החינוך להמשך ההפקרות והפגיעה בילדי הגנים של החינוך המיוחד, רק כדי לקבל כותרת מלטפת כאילו נפתר משבר שהתקשורת הכללית התבייתה עליו כראוי - מנכ"ל משרד החינוך משטה בציבור, השר שותק כאילו לא קיים ומתנהל כמו בובה של פקידי המשרד ויו"ר הוועדה ניצל זאת היטב ושם זרקור על בעיה אחרת שכביכול נפתרה באופן חלקי וזמני וזרק את הילדים המיוחדים במוכש"ר מכל המדרגות".

קרעי הבהיר כי הוא יוסיף להילחם למען הילדים, "אמשיך להיאבק לתקצוב שווה של הגנים בחינוך המיוחד המוכר שאינו רשמי על פי ערכי מוסר אנושיים ועל פי החוק".

כזכור, רק בשבוע שעבר קרא חה"כ מרגי לשבש את פתיחת שנת הלימודים, עד שימצא פתרון לילדי החינוך המיוחד.

יעקב מרגי משרד החינוך שלמה קרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד