י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הכוח ירה באוויר

המחבל נמלט מהסיור ובמנוסתו השליך סכין

כוח צה"ל ביצע מרדף אחר ערבי שיידה אבנים לעברו, במהלך המרדף הכניס החשוד את היד לכיס, השוטרים ירו באוויר והוא נעצר • תושבת קלקליה בת 13 עוררה את חשדו של סייר אזרחי סמוך לקרני שומרון. הסייר החל בנוהל מעצר חשוד שהסתיים בירי לאוויר 

המחבל נמלט מהסיור ובמנוסתו השליך סכין
הסכין שהשליך המחבל צילום: באדיבות המצלם

ערבי יידה אבנים לעבר כוח צה"ל בין גיתי אבישר לאריאל ביו"ש. הכוח ביצע מרדף אחר החשוד ובמהלכו הוא הכניס יד לכיסו להוציא חפץ כלשהו. מחשש כי מדובר בסכין או כלי מסוכן אחר, הכוח ביצע ירי באוויר והוא נעצר. אין נפגעים, בזירה אותרה סכין.

בנוסף, הבוקר (רביעי) בשעה 6:40, צעירה בת 13 תושבת קלקליה עוררה את חשדו של סייר אזרחי סמוך לקרני שומרון. הסייר החל בנוהל מעצר חשוד שהסתיים בירי לאוויר, החשודה השליכה סכין לעבר הקרקע ונשכבה על הרצפה. לוחמי צה"ל שהגיעו לנקודה העבירו את החשודה לחקירת כוחות הביטחון.

יוסי דגן יו"ר המועצה האזורית שומרון הגיב לניסיון הפיגוע בצומת גיתי אבישר בשומרון ואמר "אני מברך את אנשי כוחות הביטחון שעצרו את המחבל ומנעו פיגוע בצומת גיתי אבישר, והגנו על עצמם ועל האזרחים". דגן הוסיף "מחבל שמנסה לפגוע בחיילי צה"ל או באזרחים צריך לסיים את האירוע מת, כך חיילי צה"ל צריכים לקבל את הפקודה לירות בו על מנת להרוג, וכך צריכות להיות הוראות הפתיחה באש, כמו בכלל הדמוקרטיות בעולם. אני רק רוצה לדמיין מה היה קורה על מי שהיה מנסה לידות אבנים או לדקור שוטר בניו יורק" הוסיף דגן.

‏פלוגת לוחמים מגדוד הסיור של חטיבת גבעתי החלה אמש לתגבר את אזור גוש עציון והסביבה על רקע החשש מפיגועים נגד אזרחים ישראלים וחיילי צה"ל. לדברי גורמי ביטחון עדיין קיים מתח באוויר אחרי רצח החייל ופיגוע הדריסה.

מעצר חשוד ירי באוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד