ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סערת החקירות ב'כחול לבן'

בני גנץ מנסה להנמיך להבות: "אין לי כל מידע על הדלפות" • צפו

בצל הסערה שמתחוללת במפלגת 'כחול לבן' סביב החקירה שהזמין יו"ר המפלגה בני גנץ ממשרד חקירות, במסגרתה התגלה כי חבר כנסת מכהן מטעם 'יש עתיד' הוא המדליף, מפרסם גנץ סרטון ובו הוא מכחיש בתוקף את קיומו של מדליף במפלגה ומפנה אצבע מאשימה כלפי נתניהו והליכוד

בני גנץ מנסה להנמיך להבות: "אין לי כל מידע על הדלפות" • צפו
בני גנץ צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90

הסערה ב'כחול לבן' בעקבות הפרסום אודות שכירת משרד חקירות על ידי בני גנץ בכדי לבדוק את מקור ההדלפות מהמפלגה - נמשכת.

הבוקר דווח, כי החקירה הסתיימה וממנה עולה כי אחד מחברי הכנסת של המפלגה מטעם סיעת 'יש עתיד' הוא האחראי להדלפות המגמתיות. הפרסום הוביל לסערה גדולה וכעת מנסה יו"ר המפלגה בני גנץ, להנמיך את הלהבות פחות מחודש ליום הבחירות.

בסרטון שפרסם היום (רביעי), אמר יו"ר כחול לבן חבר הכנסת בני גנץ כי "אין לי ולאף אחד בכחול לבן מידע על חבר כנסת מהרשימה הקשור בהדלפות". לטענת גנץ, "יש גורמים במערכת הפוליטית שחוששים מכחול לבן ויתכן שהם פועלים בעניין הזה. נזכיר לכולנו שהחשודים היחידים יושבים בממשלת נתניהו. הם, והעומד בראשם".

כזכור, כפי שנחשף ב'ynet', יו"ר המפלגה בני גנץ שכר בשבועות האחרונים את שירותיה של חברת המודיעין העסקי CGI Group, בראשה עומדים ראש השב”כ וח"כ לשעבר מ'יש עתיד' יעקב פרי וצביקה נווה, בכדי שיסייעו לו לגלות מי האיש שמדליף לתקשורת את הדיווחים התכופים שמזיקים נוראות לקמפיין המפלגה.

במסגרת החקירה שתלו אנשי CGI אסטרטגיות מפוברקות לניהול הקמפיין במספר גרסאות אצל כמה וכמה אישים שנחשדו כמדליפים פוטנציאליים. כך למשל אחת התוכניות שהודלפה זכתה לכינוי "צבא המגיבים של כחול לבן"והיא פורסמה לפני כשבועיים בעיתון 'ישראל היום'. בו ברגע שדבר התוכנית פורסם, גילו מיד במי מדובר. 

בני גנץ יש עתיד הדלפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד