כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שיתוף פעולה ייחודי בין קרסו טרייד ורשת המזון רמי לוי

חברי מועדון רמי לוי מוזמנים לרכוש רכב בקרסו טרייד אין ולקבל במתנה שוברים בשווי 3,000 שקל לתדלוק • מנכ"ל קרסו טרייד אין: "הטבת הדלק נועדה להקל על הנהגים עקב עליית מחירי הדלק"

שיתוף פעולה ייחודי בין קרסו טרייד ורשת המזון רמי לוי

קרסו טרייד אין, מקבוצת קרסו מוטורס, ורשת המזון רמי לוי יוצאים בשתוף פעולה יחודי מסוגו, במסגרתו מוזמנים לקוחות רמי לוי ליהנות מהטבה של שוברים בשווי 3,000 שקל לתדלוק ברכישת רכב באחד מסניפי קרסו מוטורס. המבצע יימשך חודשיים ויסתיים ב-1.7.12.

מנכ"ל קרסו טרייד אין, אבינועם בר: "החיבור עם רמי לוי נוצר מתוך כוונה להעניק לציבור הלקוחות של הרשת, הטבה שתפחית משמעותית את הוצאות הדלק שלו. מאחר שרשת רמי לוי נחשבת לרשת הקמעונאית הזולה במדינה, היה לנו חשוב לעשות את החיבור הזה איתה".

רשת המזון רמי לוי מפעילה רשת סופרמרקטים בפריסה ארצית, לרשת 23 סניפים. התפיסה הייחודית של הצבת הלקוח במרכז והקפדה על המחירים האטרקטיביים ביותר, הם שהביאו להצלחת הרשת, שהפכה לסמל מסחרי פופולארי לכל מקום אליו הגיעה.

סניפי קרסו טרייד אין מציעים למכירה מאות רכבי יד ראשונה בשיטת "הכל כלול", לפיה כל לקוח נהנה מסל הטבות ייחודי הכלול במחיר הקנייה. סל ההטבות כולל אחריות יבואן לשנה או 20 אלף ק"מ לכל סוגי הרכב, 3 שנות אחריות יבואן (או 60,000 ק"מ) על רנו מגאן - החל מדגמי 2008, ביטוח חובה מתנה (בשווי עד 1500 שקל) לרוכשי ביטוח מקיף לדגמי רנו וניסא , התחייבות לטרייד-אין עתידי (תמורת קניית רכב אחר) , היסטוריית טיפולים ושקיפות מלאה של כל רכב שמוצע למכירה, בדיקה מלאה של הרכב במכון רישוי מוסמך טרם הקנייה, מגוון מסלולי מימון אטרקטיביים (עד 75% משווי הרכב!) ומתנה משתנה בכל קנייה.

סניפי קרסו טרייד אין פרוסים ב: תל אביב, חיפה, ירושלים, כפר סבא, טבריה, נצרת, כרמיאל, עפולה, ראשל"צ, אשדוד ובאר שבע.
קרסו טרייד אין רמי לוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד