י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לקראת סערה גדולה

רון קובי מתכנן מהומה בטיילת; החרדים מכינים תגובה הולמת

הסערה גוברת: אמש פרצה מהומה גדולה בטיילת של טבריה לאחר שראש העירייה תלש בבוטות תעודה המאדירה עסק ששומר שבת, היום מתכננים שני הצדדים מחאה גדולה בטיילת וזאת בצל הגעתו לעיר של נשיא המועצת חכם שלום כהן שישהה במקום מספר ימים לנופש וכן כדי לתמוך ברב העיר, הגרמ"צ בוחבוט

רון קובי מתכנן מהומה בטיילת; החרדים מכינים תגובה הולמת
חכם שלום כהן / רון קובי צילום: פלאש 90

נראה שבימים הקרובים העיר טבריה עומדת בפני סערה גדולה. מידי יום אנו מסקרים את מעלליו של ראש עיריית טבריה הפרובוקטיבי ונדמה לנו כל פעם כי זוהי שעת השיא, אך אז מגיע יום המחרת ומוכיח לנו כי עדיין לא ראינו כלום.

אמש התחוללה סערה גדולה בטיילת של טבריה, כאשר בשיאה תלש רון קובי בגסות תעודת הוקרה שניתנה לעסק על כך שהוא שומר שבת. קובי ביצע את האקט אל מול עיניהם המשתאות של מאות חרדים הנופשים בעיר טבריה ואשר שהו בטיילת באותה העת.

ההתלהמות הבוטה של קובי, סימנה את תחילתה של מהומה גדולה שהתחוללה אמש בין אנשיו של רון קובי לבין החרדים הרבים שגודשים את העיר בתקופת 'בין הזמנים'. בחורי הישיבות והאברכים פצחו נגדו במחאה גדולה תוך קריאות בוז נגדו ושירת מזמורי שבת אל מול חילול השבת שרוצה קובי לעגן בעיר.

היום כך נראה, הסערה אינה עומדת לשקוע, אלא להיפך. רון קובי מפרסם ברשת ובקרב אנשיו תומכי הימין החילוני קריאה להתייצב היום בטיילת העיר טבריה כדי להתעמת מול החרדים הרבים במקום.

אנשיו של קובי מפיצים ברשת הודעה הקוראת לפעולה: "בהמשך להתפרעויות של השבאבניקים של מפלגת ש"ס השבוע בטיילת טבריה והאיומים על חייו של רון קובי ראש העיר, אנחנו רואים כי בכירי ש"ס מנסים לייצר פרובוקציות בעיר הכנרת" בהמשך הם מזמינים את הציבור להתאסף וכותבים; "נלחמים בכפייה החרדית. היום אנשי הימין החילוני יגיעו שוב לטיילת. 21:30 - טיילת טבריה אנחנו נהיה שם עם רון קובי".

הקריאה של קובי ברשת

נדמה שקובי, על אף האחריות שמוטלת עליו לשמירה על שלום הציבור כראש העיר, רואה לנגד עיניו רק את טובתו האישית וההון הפוליטי שיוכל לגזור מהתלקחות היצרים.

הציבור החרדי מנגד אינו קופא על שמריו ומתכנן אף הוא מחאה גדולה, כתגובה על מעשיהם הבוטים של רון קובי ואנשיו. 

החרדים מתכננים תגובה

בקריאה שמופצת ברשת קוראים החרדים לציבור הרחב להגיע למקום ולמות אל מול מעשיו הנלוזים של ראש העירייה וכל זאת בצל הגעתו של הרה"ג חכם שלום כהן למספר ימים כדי לנפוש ולחזק את תושבי בעיר.

נשיא המועצת עם רבה הראשי של טבריה

מלשכתו של רב העיר טבריה הגרמ"צ בוחבוט סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי," בהמשך לסערות האחרונות המתחוללות בטבריה, עלה הגרמ"צ בוחבוט שליט"א לביתו של נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום שליט"א וביקש את ברכתו ועצתו להמשך הפעילות הגדולה בכל מערכות הדת ומלחמת השבת. נשיא המועצת הודיע, כי יבוא לשהות השבוע בטבריה לחזק את הציבור במאבקיו".

רון קובי חכם שלום כהן טבריה העיר טבריה עיריית טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד