ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בעקבות האסונות

האדמו"ר הורה לבטל את כל הפעילויות במים

מי במים: הרבי מהר"א מסאטמר הורה לבטל את כל הפעילות במים בקעמפים לבני ובנות החסידות "להורים אין מנוחה בזמן שהילדים נמצאים במים"

 האדמו"ר הורה לבטל את כל הפעילויות במים
בריכות מים צילום: אילוסטרציה, בלב אחד

האדמו"ר מהר"א מסאטמר ביטל את כל הטיולים לפארקי המים שאמורים להתקיים בקעמפים לבני ובנות בחסידות במהלך ימי החופש שעוד נותרו. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי עקב ריבוי מקרי האסונות במים השנה התקשר האדמו"ר לכל הקעמפים הן בהרי הקעטסקיל בקאנטרי והן אלו שנשארו בסיטי ואסר עליהם ללכת לפרקים או פעילות במים. 

האדמו"ר אמר שאלפי הורים יושבים בבית בדאגה גדולה וללא מנוחה בזמן שילדיהם נמצאים במקום האלו, השנה שולטת במיוחד גזירת מי במים על כלל ישראל בכל מקום שהם ולכן אסור לנסוע יותר למקומות האלו ושנשמע ונתבשר רק בשורות טובות, אמר הרבי.

כזכור השנה טבעו בארה"ב  הילד צבי אלימלך יחיאל מיכל גרוסמן ז"ל בן ה-9, מחסידות בעלזא שטבע בסוף חודש תמוז בפארק "Sahara Sam’s Water" השוכן בניו ג'רזי. 

השבוע טבע הרה"ג ר' דוד טראוב זצ"ל בן 37, אב לשבעה ילדים וראש כולל במונסי שטבע באגם גרינווד, תוך כדי שיט עם משפחתו. המשפחה שייטה באגם כאשר אחד הילדים נפל למים, האב קפץ להציל את בתו, אך נעלם ולבסוף נשמתה גופתו. 

כך גם הבחור יוסף לוי ז"ל מחסידות חב"ד, נסחף בזרמים חזקים, וטבע בחוף הים שבעיר קוזומל במקסיקו. 

גם בארץ ישראל, הרבי מפיטסבורג ביקש מחסידיו ומשומעי לקחו מי שמוכן לקבל את דעתו, שלא ללכת כלל לחופי הים היות ומדובר במקום סכנה מכל הבחינות כי אין שנה שאין קורבנות בגוף ובנפש במקומות אלו.

סאטמר מי במים אסונות בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד