י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ממשיך בהתנהלותו הקלוקלת"

סרבן הגט מגיב: לרה"ר יש אינטרס מיוחד. צפו

בסרטון תגובה שהפיץ סרבן הגט שהלווית אימו עוכבה על ידי הרבנות הוא טוען, כי "הכל שקרים ופייק ניוז" • מלשכתו של הרב הראשי: "צר לנו שהבעל המעגן ממשיך בהתנהלותו הקלוקלת" • צפו

סרבן הגט מגיב: לרה"ר יש אינטרס מיוחד. צפו
ישראל מאיר קין צילום: צילום מסך

ישראל מאיר קין, סרבן הגט שהלווית אימו עוכבה על ידי הרה"ר הגר”ד לאו, טוען הבוקר (רביעי) בסרטון שהופץ, כי איש מהרבנות הראשית לא פנה אליו ביממות האחרונות והוא מאשים את הרב הראשי שיש לו אינטרס בעניין כי הוא קרוב משפחה של אשתו.

"הרב הראשי לאו פרסם שקרים לגביי. לכן אני נאלץ להגיב במהלך השבעה. הרבנות פרסמה שבעקבות עיכוב הקבורה של אימי שיניתי את דעתי והסכמתי לתת גט לאשתי. תדעו לכם שזה פייק ניוז, אף אחד מהרבנות לא פנה אלי, ואף אחד אחר לא הסכים לקחת בשמי וללא ידיעתי” אומר קין.

לדבריו,כלל לא הופקד כסף כעירבון למתן הגט. "זהו שקר נוסף בנוסף לשחיתות הרגילה של בית הדין הרבני".

בנוסף הוא טוען, כי ”למקרה הזה היה לרב לאו אינטרס מיוחד מכיוון שהוא קרוב משפחה של אשתי”.

קין מדגיש לסיום, כי ”צריך לדעת שהגט ממתין לאישה כבר יותר מעשר שנים בבית הדין 'שער המשפט' במונסי, היכן שאני ואשתי גרים כל חיינו”.

כזכור, מסע ההלוויה של אישה מארה"ב שאמור היה להתקיים ביום שלישי השבוע ולצאת מבית הלוויות שמגר להר הזיתים בירושלים, עוקב  עקב כך שבנה מעגן את רעייתו במשך למעלה מעשור שנים. 

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עלה, כי בנה של המנוחה ע"ה, עיגן את את אשתו במשך למעלה מעשור והוא כבר התחתן לפני שנים בהיתר של מאה רבנים.

מלשכת הרב לאו נמסר, כי "בני המשפחה של הנפטרת פנו לבית הדין הגדול כדי לאפשר את קבורתה של הנפטרת לאחר שנשיא בית הדין הגדול אישר את החלטת בית הדין האמריקאי למנוע קבורה עד מתן התחייבות לגט".

"לאחר שבני המשפחה חתמו על מסמך מסודר בפני בית הדין הגדול, ובו כתוב שייקחו על עצמם את האחריות לדאוג לקיים את הוראות בית הדין - שהמעגן יתן את הגט, ולאחר שאישרו את סכום הערבות על סך 20,000 דולר, בית הדין אישר את הקבורה".

"צר לנו שהבעל המעגן ממשיך בהתנהלותו הקלוקלת ותוקף כעת את בית הדין".

סרבן הגט הרב דוד לאו הרבנות הראשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד