ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
הציוץ נמחק

מבוכה לגנץ: החרדי הצהיר - "תומך בליכוד"

לאחר שגנץ פרסם בטוויטר סרטון ובו רואים צעיר חרדי מצהיר כי הוא מאמין לגנץ בנושא הביטחוני, הבהיר הצעיר כי הוא "ליכודניק בנשמה" • בעקבות כך הציוץ נמחק

מבוכה לגנץ: החרדי הצהיר - "תומך בליכוד"
בני גנץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מבוכה ליו"ר 'כחול לבן', חבר הכנסת בני גנץ, לאחר שפרסם סרטון בו נראה צעיר חרדי, המשתייך לחסידות חב"ד ובו הוא כביכול מביע תמיכה בגנץ וב'כחול לבן', אלא שהתברר כי הצעיר תומך בכלל במפלגת 'הליכוד' ולבקשת הצעיר, גנץ נאלץ למחוק את הציוץ.

בציוץ שפרסם גנץ נכתב: "אני רוצה להכיר לכם אל מנדי ביטון, בחור צעיר ואמיץ שפגשתי באשדוד ומתמודד עם חרדות כתוצאה מאזעקות וירי טילים", תוך שהוא מציג את דבריו של מנדי בו הוא אומר כי הוא סומך ומאמין למה שפועל בני גנץ בנושא הביטחוני.

הציוץ שנמחק

מענדי ביטון מסר ל׳בחדרי חרדים׳: "הדברים נעשו בתום לב אני לא תומך בכחול לבן אני מאוד מכבד את בני, בני הוא איש יקר מאוד, אבא שלי חינך אותי מגיל אהבת ישראל לאהוב כל יהודי באשר הוא".

"העמדה שלי ברורה אני אתמוך אך ורק בראש הממשלה בנימין נתניהו. אני סומך על השיקולים הביטחוניים שלו ואני בטוח שהוא עושה את הדבר הנכון."

"אני לא אמרתי שאני אתמוך בכחול לבן, אנשים אוהבים לצייר מציאות שלא נבראה. בראש ובראשונה אני סומך על הקדוש ברוך, הוא שיודע מה הכי טוב לעם ישראל וארץ ישראל".

בחירות 2019 בני גנץ מפלגת כחול לבן הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד