ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נימוס בריטי?

בוריס ג'ונסון הגיע אל מקרון והרגיש בבית (מדי)

במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בארמון האליזה לכבוד ביקורו של ראש ממשלת בריטניה החדש - בוריס ג'ונסון אצל נשיא צרפת מקרון. הניח הבריטי את רגליו על השולחן ועורר סערה

בוריס ג'ונסון הגיע אל מקרון והרגיש בבית (מדי)
בוריס ג'ונסון צילום: רויטרס

ראש הממשלה הבריטי בוריס ג'ונסון שנבחר לפני כחודש ימים, יצא לביקור בפריז. הוא מיהר להתייצב בארמונו המוזהב של הנשיא עמנואל מקרון והניח את רגלו על השולחן.

ג'ונסון לא מוכר כאחד שמתבייש והוא ידוע בהתנהגותו הלא שגרתית במהלך הקריירה הפוליטית שלו. ג'ונסון תועד כשהוא מתבדח מול המצלמות ומניח את רגלו על שולחן קפה בארמון האליזה בניגוד לנימוס הבריטי המקובל, ולאחר מכן נופף לשלום לצלמים בחדר. הנשיא הצרפתי מקרון המשיך להסתכל, ונראה משועשע.

האירוע הביא לכותרות בעולם, התרחש לאחר שג'ונסון ומקרון פנו למסיבת עיתונאים בחצר ארמון האליזה. במהלך הפגישה הזהיר מקרון כי אין די זמן לכתוב מחדש את עסקת עזיבת בריטניה מהאיחוד האירופי לפני המועד האחרון ל -31 באוקטובר.

 

ב"גרדיאן" הבריטי ציינו, כי שני המנהיגים הראו שיש ביניהם יחסי עבודה קרובים ונראה כי הנחת הרגל על השולחן מעידה על כך.

עוד דווח, כי בוריס ג'ונסון קרא לנשיא צרפת מקרון בשמו הפרטי, אז גם הניח לזמן קצר את רגלו על השולחן, בזמן שמקרון נראה משועשע.

יחד עם זאת, בבריטניה, מתחו ביקורת על התנהגותו של ג'ונסון. סוניה פורנל, שכתבה ביוגרפיה על בוריס ג'ונסון, צייצה בטוויטר, כי "הוא חצוף ומביך, תדמיינו שמקרון היה שם את הנעל שלו על השולחן בארמון בקינגהאם".

בוריס ג'ונסון עמנואל מקרון צרפת בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד