ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
תיעוד

גדולי הזמר החסידי נערכים לדיון בביהמ"ש

תיעוד: לאחר שהתבקשו על ידי נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה השופט רון שפירא להתייצב בבית המשפט בדיון בנושא ההפרדה המגדרית - נועדו הערב מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ עם עו"ד לפגישת הכנה.

גדולי הזמר החסידי נערכים לדיון בביהמ"ש
הזמרים מתייעצים צילום: באדיבות המצלם

מתיעוד שהגיע לידי ׳בחדרי חרדים׳ נראים גדולי הזמר החסידי מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ בפגישה שהתקיימה הערב (חמישי) בירושלים עם עורכי הדין יגאל ויינשטיין וד״ר קטוביץ בו דנו בדיון שצפוי להתקיים ביום ראשון בבית משפט המחוזי בחיפה

כזכור, בתשובה לעתירת שדולת השנים, הורה נשיא ביהמ"ש המחוזי בחיפה להודיע לבית המשפט למה לא לדחות את העתירה על הסף "מחמת שיהוי ואיחור בהגשתה". שהשופט הסביר כי נותרו בסך הכל שני ימי עבודה של ביהמ"ש לפני ההופעה.

כמו"כ ביקש השופט נימוק למה לא צורפו הזמרים שטיינמץ ובן דוד לעתירה, בהיותם צד העלול להיפגע מכל החלטה שתתקבל. עוד הורה להוסיף את היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כמשיב לעתירה.

בתגובה להערות בית המשפט, השיבו בשדולת הנשים כי ניסו ללא הצלחה להשיג את הזמרים מוטי שטיינמץ ומרדכי בן דוד, "חרף ניסיונות טלפוניים חוזרים להשיג מי מהשניים, לא היה כל מענה" כתבו. לכן, ביקשו מבית המשפט כי עיריית חיפה תעביר את העתירה לידי האמנים החרדים.

מוטי שטיינמן מרדכי בן דוד הפרדה מגדרית הפרדה לחרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד