ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נקשר והוכה

תיעוד מזעזע: העובד הערבי התעלל בחרדי

תיעוד מזעזע: עובד ערבי ב'שופרסל' התעלל בבחור מיוחד חרדי וקשר אותו עם ניילון נצמד • שופרסל: "דוחים בשאט נפש את ההתנהגות"

תיעוד מזעזע: העובד הערבי התעלל בחרדי
ערבי מתעלל בחרדי מוגבל בסניף שופרסל צילום: צילום מסך

סרטון מזעזע שהופץ אמש ברשתות החברתיות, מראה עובד ממוצא ערבי, ברשת שופרסל בסניף בגוש עציון, מתעלל ללא כל סיבה בנער יהודי בעל מוגבלות.

בסרטון, שאותו צילם חברו של המתעלל - ערבי גם הוא, רואים את הבחור האומלל קשור בידיים עם ניילון נצמד, כשהערבי מכה בו בחוזקה ומכריח אותו להגיד את המשפט "אני המנהל של החלב", לקול צחוקו של המצלם.

מרשת שופרסל נמסר בתגובה: ‏"אנו דוחים בשאט נפש את ההתנהגות הנצפית בסרטון. נפנה עוד הערב למשטרה בתלונה בנושא, ונעשה כל שביכולתנו כדי שדברים שכאלו לא יישנו".

עוד נמסר משופרסל, כי "בשופרסל מאמינים בדו קיום אמיתי וכן ודוחים כל גילוי של אלימות בין עובדים ובכלל. אנו מצויים בקשר עם העובד שנפגע באירוע ומלווים אותו ככל שיידרש".

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן התייחס למקרה ואמר כי "מדובר באירוע חמור ביותר שאם היה מתרחש באירופה היינו כולנו זועקים על אנטישמיות ובצדק. אנחנו לא נקבל בשום צורה הטרדות והתעללויות בעלי רקע לאומני ואגב זה נכון לשני הצדדים".

"מאידך ראינו את תגובת שופרסל הדוחה את ההתנהגות ואת פנייתם למשטרת ישראל שתעצור את העומדים מאחורי המעשה. המועצה מברכת על תגובה זו של הרשת הפועלת בגוש שנים רבות וכולנו תקוה שהיא תמשיך לפעול באופן שימנע ממראות כאלה להופיע שוב במחוזותינו".

התעללות שופרסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד