י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
רוה"מ שוחח עם הפצוע > צפו

נתניהו: "אנו בעיצומו של מרדף - נשיג אותם"

ראש הממשלה נתניהו התייחס לפיגוע הקשה שארע היום בו נהרגה נערה בת ה-17 ושניים מבני משפחתה נפצעו קשה: "נמשיך לחזק את ההתיישבות. נעמיק שורש ונכה באויבינו" • צפו בראש הממשלה משוחח עם הפצוע

נתניהו: "אנו בעיצומו של מרדף - נשיג אותם"
ראש הממשלה משוחח עם הפצוע צילום: צילום מסך

ראש הממשלה ושר הבטחון בנימין נתניהו התייחס לפיגוע הקשה שאירע היום סמוך למעיין בדולב בו נהרגה ילדה בת 17 ושניים מבני משפחתה נפצעו קשה, "זרועות הביטחון בעיצומו של מרדף אחר המחבלים בני העוולה."

נתניהו גם שוחח בטלפון עם הרב איתן שנרב שנפצע בינוני בפיגוע והאחרון אמר לראש הממשלה, כי "המסר שלי זה רק עוד חיזוק של תורת ישראל ארץ ישראל ועם ישראל. בעזרת ה' רק נצא מזה יותר חזקים".

על פי דיווחים פלסטינים, בשעה זאת מתנהל מרדף של צה"ל אחרי מכונית פלסטינית שנמלטה מהאזור. מדיווח שהגיע ל'בחדרי' עולה כי צה"ל הקים מחסומים בכל האזור על מנת ללכוד את רכב המחבל/ים. במערכת הביטחון חוששים כי המחבלים יבצעו פיגוע נוסף בטרם ייתפסו.

"אני שולח תנחומים עמוקים בשמי ובשם אזרחי ישראל למשפחתה של הנערה רינה שנרב ז"ל שנרצחה בפיגוע הטרור הקשה הבוקר והחלמה מהירה לפצועים - אביה הרב איתן ובנו דביר," כותב ראש הממשלה. 

"נמשיך לחזק את ההתיישבות. נעמיק שורש ונכה באויבינו. זרועות הביטחון בעיצומו של מרדף אחר המחבלים בני העוולה. אנחנו נשיג אותם. ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מבקשי נפשנו ותבוא איתם חשבון".

בנימין נתניהו פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד