י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
התחרות בין ביבי לגנץ

ליברמן: "אשתי דוסית לחלוטין; עושים קידוש"

בשבת תרבות בעיר שוהם אמר יו"ר ישראל ביתנו, כי אשתו "דוסית לחלוטין" ובשל כך הוא לא מעודכן בסקרי יום שישי. בהמשך הוסיף, כי יש תחרות בין נתניהו לגנץ מי מתחנף יותר לחרדים

ליברמן: "אשתי דוסית לחלוטין; עושים קידוש"
אביגדור ליברמן צילום: Tomer Neuberg/Flash90

בשבת תרבות בעיר שוהם, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, ניסה לקחת את הקרדיט הבלעדי על ההסתה הפרועה נגד החרדים. לדבריו, "בין הליכוד לכחול לבן מתקיימת תחרות פרועה בין גנץ לנתניהו מי מתחנף יותר לחרדים. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה לכפות על שניהם ממשלה לאומית ליברלית רחבה".

לעומת זאת, כשנשאל על הסקרים הגיב ליברמן, "אני לא רואה סקרים ביום שישי כי אשתי דוסית לחלוטין ואנחנו בשישי בערב עושים קידוש, וקוראים פרשת השבוע".

כמו"כ חזר ליברמן על טענתו כי "אפשר למצוא מחליף לנתניהו מתוך הליכוד" ואמר, "אם לנתניהו לא יהיו 61 ממליצים אצל הנשיא, הוא יוחלף מראשות הליכוד מיד. יום למחרת הבחירות בליכוד יחליפו אותו".

כזכור, לפני כחודש אמר ליברמן כי אפשר למצוא מחליף לנתניהו מתוך הליכוד ואף העלה את שמו של גדעון סער כמועמד אפשרי. הדבר גרר התקפה מצד חברי הליכוד, ובעקבות הדברים אף נחתם 'כתב הנאמנות' המפורסם, בו חברי הליכוד חתמו כי לא יחליפו את נתניהו.

בליכוד ציינו כי "העצומה קובעת כי רק ראש הממשלה נתניהו יכהן בתפקיד כראש הממשלה, ולא אף חבר ליכוד אחר, ללא קשר לתוצאות הבחירות הקרובות". נתניהו הודה בעקבות זאת "לחברות וחברי הליכוד על התמיכה החד-משמעית בי. הליכוד מאוחד מתמיד".
 
הח"כים התבקשו לחתום על הצהרה שבה נכתב: "אנו החתומים מטה, המועמדים ברשימת הליכוד לכנסת ה-22, מדגישים כי לא נקבל שום תכתיב משום מפלגה אחרת. ללא תלות בתוצאות הבחירות, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו הוא המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה - ולא יהיה שום מועמד אחר".

אביגדור ליברמן שוהם שבת תרבות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד