ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
העתירו בתפילה לרפואתו

החתן ישב ליד הנהג וכריות האוויר לא נפתחו

מתברר: החתן שהתארס לאחרונה ועבר תאונת דרכים בכביש 89  נפצע משמעותית יותר בשל כרית אוויר שלא נפתחה • החתן עבר הלילה שני ניתוחים ברמב"ם • מצבו התייצב והוא עדיין זקוק לרחמי שמיים מרובים

החתן ישב ליד הנהג וכריות האוויר לא נפתחו
תאונה דרכים בדרך למירון בה נפצע קשה חתן צילום: דוברות מד"א

שמואל חיים בן שיינדל צירל, הפצוע מתאונת הדרכים הלילה בכביש 89, עבר הלילה שני ניתוחים בבית החולים רמב"ם בחיפה, מצבו התייצב והוא עדיין זקוק לרחמי שמים מרובים.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי לפני תקופה שמואל חיים פרידמן בן ה-17 מבית שמש, התארס עם בתו של אחד מחשובי קהילת תולדות אהרן אליה הוא משוייך, אך מפאת כך שבטרם גיל 18 לא מפרסמים - עד שקרתה התאונה אז הדבר פורסם בקרב בני הקהילה.

מדובר בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב, פרטי והסעות. ממשטרת מחוז צפון נמסר כי רכב ההסעות סטה ממסלולו והתנגש חזיתית ברכב הפרטי. מאחר והחקירה רק בראשיתה, במשטרה לא מפרטים לעבר לכך.

מפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי בני המשפחה של החתן עשו את השבת בעיר הקודש צפת, ובמוצאי שבת חלק מבני המשפחה נסעו להתפלל בקברו של רבי שמעון בר יוחאי במירון.

מי שנהג ברכב השכוּר הוא בן משפחה, ומסיבה שעדיין נבדקת כריות האוויר לא נפתחו, כך שהפגיעה בחתן שישב ליד הנהג, הייתה משמעותית יותר.

"כשהגענו ראינו שני כלי רכב מעוכים על הכביש, אחד מהם רכב מסחרי שהסיע 9 נוסעים ורכב פרטי עם שני נוסעים, ברכב הפרטי במושב שליד הנהג ישב נער כבן 17 מעורפל הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית", סיפר אמש חובש רפואת חירום במד"א, אהרן פישר.

"מחוץ לרכבים שכבו מספר פצועים וחלקם התהלכו ובמקום הייתה המולה. ביצענו מיון ראשוני לנפגעים, בנוסף לנער שנפצע קשה, 11 נוסעים נוספים סבלו מחבלות קלות והיו בהכרה מלאה, הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח, את הנער העברנו למסוק מד"א שנחת בסמוך ופינה אותו לבית חולים ואת שאר הפצועים פינינו באמבולנסים לבית חולים כשמצבם קל".

עם ההודעה על התאונה הקשה, הוריו שנותרו עם חלק מהילדים והנכדים בצפת, עשו את דרכם לבית החולים רמב"ם בחיפה שם אושפז בנם, וכאמור במהלך הלילה עבר שני ניתוחים ובחסדי שמים ומאמץ הרופאים מצבו מוגדר כעת קשה אך יציב.

מבית החולים זיו בצפת מסרו ל'בחדרי חרדים' כי כל הנפגעים מהתאונה כבר שוחררו, למעט אשה בת 49 שעוברת בשעה זו ניתוח בעקבות שבר בירך.

העתירו בתפילה עבור שמואל חיים בן שיינדל צירל לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל

חתן כרית אוויר תאונה מירון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד