י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

אלפי משפחות השתתפו ביום הראשון של עולים לירושלים 4

אירוע בין הזמנים הגדול של ירושלים יצא אתמול לדרך עם שפע של אטרקציות וחוויות למשפחה החרדית # הכרטיסים לימים הקרובים אזלו לחלוטין

אלפי משפחות השתתפו ביום הראשון של עולים לירושלים 4
אירועי היום הראשון של עולים לירושלים תשעט צילום: יח"צ

יום 1 מתוך 5: אלפי משפחות חרדיות השתתפו אמש ביומו הראשון של 'עולים לירושלים 4', אירוע בין הזמנים הגדול לציבור החרדי בירושלים שמתקיים זו השנה הרביעית ברציפות.

עוד לפני שניגש לסיכום היום הראשון נציין כי המוניטין הרב של האירוע המושקע, שכולל חוויות מכל הסוגים, הוביל לביקוש חסר תקדים לכרטיסים, מה שהוביל לכך שהכרטיסים לכל ימי האירוע, שמתקיים גם היום ולאורך כל השבוע, אזלו לחלוטין.

כאמור אלפי משפחות חרדיות נטלו חלק באירוע אתמול, מספר דומה לזה שצפוי בכל יום בימים הקרובים. מספר המשתתפים במצטבר באירוע כולו אמור לחצות את המאה אלף, כשהביקוש, כפי שציינו, גבוה בהרבה אך לא ניתן למימוש מטעמים טכניים.

המשתתפים באירוע נהנו משפע חוויות ואטרקציות שמותאמים לכל גיל. ההשקעה האדירה של העירייה באה לידי ביטוי בשטח עם שיפור משמעותי וניכר במתקנים, ההופעות והסיורים. בין היתר נהנו המשתתפים מפארק אתגרי לכל המשפחה, מתחם מתנפחים ענק, ג'ימבורי לילדים, תערוכת מיניאטורות, מיצג תלת מימד, משחקי חשיבה נושאי פרסים, סדנת דרבוקות, מתחם צילום ומתחם תחרויות..

בנוסף התקיים במקום מופע רב חושי סוחף (הכל מעלין לירושלים 4), לצד ארבעה (!) מתחמים של "ג'ונגל ירושלמי" כולל פינת ליטוף בעלי חיים , חווית אקסטרים של "המרפסת המעופפת", מתחם אקשן מסעיר ואפילו מתחם של ים ירושלמי.

כמו כן מהמתחם ייצאו סיורים מודרכים ללא עלות לאתרים ההיסטוריים בירושלים. מדובר בין היתר בעיר דוד, העיר העתיקה, מערת צדקיהו וקשת דוידסון.

גם הביקוש לסיורים השנה שבר שיאים, כשהמארגנים מצידם מצליחים לספק למשתתפים מערך היסעים מושלם שתפקד ללא תקלות.

"לצד הפעילויות שיש במתחם עצמו, הסיורים באתרים ההיסטורים של ירושלים זוכים להתעניינות שיא עם יותר ויותר אנשים שרוצים לקחת בהם חלק", מסבירים המארגנים את הביקוש הגדול.

ראש העיר ירושלים משה ליאון סיכם בסיפוק את היום הראשון של האירוע ואמר: "אני שמח ומאושר לראות את אלפי המשתתפים, ומודה מקרב לב למארגנים ולכל מי שנטל חלק בארגון הפרוייקט הגדול הזה. העובדה שאנחנו עומדים על כמעט אפס תקלות מלמדת על המקצוענות והרצינות של כל הנוגעים בדבר".

סגן ראש העיר ירושלים הרב יוסי דייטש מסר: "היום הראשון של האירוע עבר בהצלחה מרובה ואני משוכנע שבעז"ה כך יהיה גם בימים הבאים, ומזמין את כל מי שרכש כרטיס לבוא ולהנות מחויה ירושלמית אמיתית".

 

צילום: יח"צ

ירושלים עולים לירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד