י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
צפו בתיעוד

נסראללה: "מדובר בהתפתחות חמורה מאוד"

מזכ"ל ארגון חיזבאללה, שייח' חסן נסראללה דיבר לפני זמן קצר ממקום מסתורו בלבנון ובדבריו הגיב על ההתפתחות הבטחונית האחרונה , כאשר צה"ל תקף גם בלבנון • "מדובר בהתפתחות חמורה מאוד, מאוד" • "הנוכחות הגבוהה של המשתתפים. תגובה ראשונה על התקיפות הישראליות"

נסראללה: "מדובר בהתפתחות חמורה מאוד"
מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה צילום: רויטרס

בצל סיכול פיגוע הרחפנים שביצע צה"ל בימים האחרונים, כהשיא הגיע אמש (מוצ"ש) כאשר חיל האוויר תקף מטרות שיעיות - איראניות בסוריה ובלבנון, כינס היום (ראשון) מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה - השיח' חסן נסראללה מסיבת עיתונאים ובדבריו הגיב לתקיפות הישראליות.

בנאומו של מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה בשידור חי מתוך הבונקר בו הוא מסתתר אמר, כי "התפתחות הישראלית החמורה, מטוסים ישראלים ללא טייס בביירות, חמורה, חמורה מאוד".

בנאומו אמר נסראללה כי הנוכחות הגבוהה של המשתתפים בטקס, "היא התגובה הראשונה על התקיפות הישראליות אמש".

במהלך נאומו, ניסה נסראללה להסביר לאלה שטוענים למעורבות מיותרת של חיזבאללה בלחימה הן בסוריה והן בצפון מזרח לבנון, על כך שמעורבותם הביאה לניצחון וטוען שישנה מעורבות חיצונית ובין היתר אמריקאית, שהביאה את דאעש לאזור.

עוד אמר נסראללה: "אני שולח את ברכתי לעם שלנו הלבנוני על הניצחון ואני מברך את העם הסורי מכיוון שהקרב הזה היה חלק חשוב מהקרב הגדול שהתחולל בסוריה".

"מה שיש לנו היום זהו בזכות עשרות שנים של התגייסות והתנגדות".הניצחונות הם הניצחונות של כל כוחות ההתנגדות הלבנונית והפלסטינית ושל צבאות לבנון וסוריה״

"אני אדבר על התוקפנות הישראלית החדשה והמסוכנת מאוד. עלינו להפיל את מי שתמך בטרוריסטים ותמך בהם וסיפק להם נשק והגן עליהם פוליטית ותקשורתית".

"הקרב התרחש לראשונה על כתפי צבא סוריה ואנשי ההתנגדות חלק מהאנשים היום, כאשר מדברים על הקרב, מתעלמים מהתפקיד של המחתרת הסורית והצבא".

"עלינו לזכור גם את העמדה האמריקאית שקראה לצבא לא להיות מעורב בקרב וגם רצה למנוע מהחיזבאללה להיות מעורב".

חסן נסראללה חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד