י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
יביא לו מנדטים?

אחרי שנים: הלוק החדש של עמיר פרץ

כחלק מקמפיין הבחירות שמנהל יו"ר מפלגת 'העבודה' חבר הכנסת עמיר פרץ, הוא הגיע היום לראיון ב'מהדורה המרכזית' כשהוא נטול השפם המיתולוגי והצהיר, "לא אשב עם נתניהו"

אחרי שנים: הלוק החדש של עמיר פרץ
עמיר פרץ נטול השפם צילום: 'החדשות'

לאחר ששפמו הפך למותג ולחלק אינטגרלי מאישיותו של שר הביטחון לשעבר וכיום יו"ר 'העבודה' חבר הכנסת עמיר פרץ, הסיר הערב (ראשון) חבר הכנסת פרץ את השפם הידוע שלו, אולי כגימיק תקשורתי, בנסיון לתפוס תשומת לב, במערכת הבחירות המגומגמת של מפלגתו.

לדבריו של פרץ, המהלך הדרמטי של הורדת השפם, נועד כדי "שכל אזרחי ישראל יוכלו לקרוא את השפתיים שלי ולהבין".

בראיון שהעניק הערב ל'החדשות' הבהיר עמיר פרץ שסובל מהתקפות מצד מפלגות השמאל, הטוענת כי ברגע האמת יצטרף פרץ לממשלה תחת נתניהו והוא מבהיר באופן חד משמעי "לא אשב עם נתניהו".

פרץ הוסיף בעניין השפם שהסיר כי, "47 שנים שאני הולך עם השפם שלי לכל מקום, בשנת 2002 פנו אליי ארגוני החירשים, זו הייתה הפעם הראשונה שקיצרתי אותו, כי הם לא הצליחו לקרוא את שפתיי ולהבין אותי".

פרץ הסביר כי המהלך המפתיע של הסרת השפם הגיע בעקבות 'ספין', שלטענתו הפיץ נתניהו ולפיו קיים הסכם בינו לבין לנתניהו על חיבור פוליטי בניהם אחרי הבחירות. לדברי פרץ, "לא היה ולא נברא, המחנה שלי קנה את הדיל הזה, אנשים שמעולם לא האמינו לנתניהו קנו את זה. אני אומר כאן – אני לא אשב עם נתניהו. נקודה".

עמיר פרץ בנימין נתניהו מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד