י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המטוס חג באוויר שעה לפני הנחיתה בשל חשד לתקלה - הנוסעים לא עודכנו

לאחר שמטוס אל על שהמריא מברלין נחת הופתעו הנוסעים לגלות רכבי כיבוי אש ואמבולנסים לצידי המטוס

  • א' אייר התשע"ב
המטוס חג באוויר שעה לפני הנחיתה בשל חשד לתקלה - הנוסעים לא עודכנו

"הרגשנו שמשהו אינו כשורה. בכל פעם שהתקרבנו לחוף המטוס ביצע פנייה והמשיך לטוס מעל הים ובשמי הארץ; כך סבב המטוס כארבע פעמים. שאלנו את הדיילים, אם קורה משהו, אך אמרו לנו שהם לא יודעים. רק שנחתנו בנתב"ג וראינו את הבהובי האורות של רכבי הכבאיות והאמבולנסים אשר מלווים אותנו לצידי המטוס, הבנו שהסתירו מאיתנו, וכי מדובר היה בנחיתה לא שיגרתית" - כך תיאר ל-TheMarker נוסע את שהתרחש על סיפון מטוס אל על מברלין, שנחתה היום (ב') סמוך ל-04.00 לפנות בוקר בשלום - אך באיחור של כשעה, לאחר שבנתב"ג, הוכרזה קודם לכן כוננות חרום.

מדובר בטיסת אל על מספר 252 שהמריאה סמוך לשעה 23.00 בלילה מברלין. הטיסה היתה מתוכננת להגיע בשעה 03.00 לפנות בוקר לנתב"ג. המטוס מדגם בואינג 737 היה מלא. הטייס דיווח למגדל הפיקוח על אינדקציה לבעיית מדפים בכנפיו ובנתב"ג הוכרזה כוננות חירום מקומית.

"רק בדיעבד הבנו, כי המטוס סב מעל הים כדי להיפטר מכמות הדלק העודף שלו לקראת נחיתת החרום. הקברניט לא טרח להסביר לנו מה התרחש, ומתברר כי הדיילים לא אמרו לנו אמת", המשיך הנוסע ואמר. מחברת אל על נמסר בתגובה כי "הנושא נבדק עתה. החברה אינה מתפשרת בנושאי בטיחות, קלה כחמורה".
מטוס אל על המראה נחיתה אוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד