י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הביטאון הליטאי במתקפה חריפה

"הכיפה לא יכולה לכסות על קרחת רעיונית"

סאגת ההפרדה: מאמר המערכת של 'יתד נאמן' תוקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט • "יועץ הופך רועץ לעמו"

"הכיפה לא יכולה לכסות על קרחת רעיונית"
מנדלבליט צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

סאגת ההפרדה: בעקבות פסיקת בית המשפט לבטל את ההופעה בחיפה, מאמר המערכת של 'יתד נאמן' תוקף בחריפות את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט.

"היועץ המשפטי חצה קו אדום. אמנם מדינת ישראל החליטה כבר מזמן שהיא מעוניינת ב"חרדו-ריין", ארץ נקייה מחרדים. אחרת אי אפשר להסביר את האג'נדה העקבית להתנכל לאורח החיים היהודי ולהצר את צעדי היהודים באופל שהחיים הפכו להיות בלתי נסבלים".

"הוא לא קיבל את זה בחלום מהאדמו"ר מאשלג שהוא מתהדר כחסידו!", נאמר במאמר המערכת, "זה לא כתוב בספר "הסולם" שהוא נוהג להתגאות בלימודו! אי אפשר להשתחרר מהתחושה שההפרעה לאורח החיים היהודיים נובעת מכך שהמטרה – העליון – מחדשת את האמצעים!".

"הכיפה לא יכולה לכסות על קרחת רעיונית, והזקן הוא זקנו של הרצל שרצה לכלוא את הרבנים בגטאות. כאשר אדם המסתווה בנוצות של איש תורני, מוציא מתחת מקלדתו חוות דעת רעילה  האוסרת על יהודים לחיות לפי אורח חייהם, צריך לבדוק גם בציציותיו".

"אם יועץ הופך רועץ לעמו, אם אדם שמבין שיש דברים שאינם שייכים כלל לנשים, שזה לא אירוע זמר חילוני אבל עם כיפה, מחליט שזה אסור, אי אפשר שלא לחשוד ולהרהר שהכל נעשה כדי לרצות את המערכות המגוייסות של המשפט והתקשורת".

"הצורך לרצות את הסגנית שלו דינה זילבר וגדודי שמאלניה, היא חלק מאדרת כזב של נאורות שהוא חייב להתהדר בה, בדרכו למינוי הנכסף בבית המשפט העליון, בתמיכת האליטות". 

אביחי מנדלבליט יתד נאמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד