כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
בליווי מטוסים • צפו

הושגה שליטה: צוותי כיבוי פועלים מול להבות הענק

שריפת ענק שמשתוללת באיזור 'חרבת חנות' - סמוך ליישוב מטע, הזניקה למקום 15 צוותי כיבוי מלווים במטוסים בניסיון להשתלט על האש • הושגה שליטה על האש בבית שמש • צפו

הושגה שליטה: צוותי כיבוי פועלים מול להבות הענק
מטוסי וכבאים פועלים בלהבות ענק סמוך למטע צילום: דובר כב"ה י-ם

צוותי כיבוי ומטוסים פועלים באש עוצמתית ולהבות ענק בסמוך לישוב מטע, על מנת להשיג שליטה על השריפה ובכך למנוע את הסכנה בהגעת האש לעבר הישובים הסמוכים.

שריפת יער וחורש טבעי משתוללת באיזור "חרבת חנות", סמוך ליישוב מטע ליד כביש 375. חמישה עשר צוותי כיבוי והצלה ממחוז ירושלים ומחוזות נוספים, בסיוע שישה מטוסים מטייסת הכבאות "אלעד" פועלים במקום.

לוחמי האש פועלים בחזית אש גדולה ועוצמתית אל מול להבות ענק על מנת לבלום את התפשטות השריפה אל עבר הישובים הסמוכים ולכלל היער והחורש.

הופעל סיוע חוצה מחוזות וכוחות רבים נוספים מוזנקים למקום, בשלב זה, הודות למאבק העיקש של לוחמי האש בלהבות, עדיין אין סיכון לישובים סמוכים.

במקביל לשריפה הגדולה שמשתוללת בחירבת חנות כביש 375 , 5 צוותי כיבוי והצלה מתחנת בית שמש פועלים בשריפת חורש טבעי נוספת ברחוב הגפן בעיר בית שמש,לוחמי האש נאבקים בחזית האש על מנות לעצור את התפשטותה. כרגע אין סיכון לקו הבתים הראשון.

על פי הדיווח, הושגה שליטה על האירוע ברחוב הגפן. העירייה ממשיכה לתת מענה באמצעות אגף הביטחון של העירייה ובשיתוף כלל גורמי הביטחון וההצלה. כיבוי אש ממליץ לתושבים להשאיר את החלונות מוגפים בשעות הקרובות עד לכיבוי הסופי.

 

מטע שריפת חורש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד