י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המאבק על הקולות בימין

נתניהו פועל לפרישתן של 'עוצמה יהודית' ו'זהות' מהמירוץ לכנסת

ככל שהבחירות קרבות, הלחץ של בנימין נתניהו מאיבוד קולות רבים בימין כפי שקרה בבחירות האחרונות - עולה. על פי הדיווח, ראש הממשלה נפגש בימים האחרונים עם משה פייגלין והציע לו תפקיד של שר כלכלי חשוב באם יפרוש ויצטרף לליכוד • מקורבו של רוה"מ נפגש עם בן גביר

נתניהו פועל לפרישתן של 'עוצמה יהודית' ו'זהות' מהמירוץ לכנסת
משה פייגלין/איתמר בן גביר צילום: פלאש 90

22 ימים לבחירות והמאמץ למיקסום קולות הימין גובר, כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו פועל להבטיח את השמירה על גוש הימין, על ידי הסרת התמודדותן של מפלגות ׳זהות׳ ועוצמה יהודית׳.

על פי הדיווח ב'וואלה', בימים האחרונים נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין והשניים דנו באפשרות כי פייגלין יסיר את מועמדותו, כשעל פי הדיווח, הובטח לפייגלין תפקיד שר כללי בכיר באם יפרוש. נתניהו גם התחייב בפגישתם, לאמץ חלקים מהמצע הכלכלי של מפלגת 'זהות'.

בנוסף, בערוץ 13 דווח הערב, כי יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר נועד בשעה האחרונה עם מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נתן אשל ושהשניים דנו בסיכוייה של מפלגת 'עוצמה יהודית' להכנס לכנסת הבאה וזאת בהמשך למאמצי ראש הממשלה והליכוד שלא לאבד קולות מגוש הימין.

בתוך כך ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים האחרונים נעשים מאמצים גם מצידם של ראשי 'יהדות התורה' שפועלים להביא לפרישתה של מפלגת 'נעם', שבכל הסקרים היא אינה מתקרבת לאחוז החסימה. ביהדות התורה משוחחים עם דמויות תורניות בציונות הדתית ומנסים להעביר את תמיכתם למפלגה ובכך לשמור על כוחו של גוש הימין.

ממפלגת 'זהות' מסרו: "זהות מתמודדת בבחירות ומקיימת מחר בערב כנס רב משתתפים בגני התערוכה בתל אביב. עד כה נרשמו לכנס בתוך פחות מיממה כ-700 משתתפים והמספרים ממשיכים לעלות".

ראש מפלגת עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר בתגובה לפרסומים על הפגישה בינו לבין נתן אשל: "הפגישה שלי עם נתן אשל היום היא המשך ישיר לדברים שאמרתי הבוקר במסיבת העיתונאים. עוצמה היהודית העבירה מסר ברור לנתניהו שבלי עוצמה יהודית אין ממשלת ימין ושנתניהו לא יוכל להרכיב ממשלה".

"מעבר לזה אין בכוונתי לפרט דברים שנאמרו בשיחה של ארבע עיניים. אשל הוא מבין האנשים שאני מוקיר ומעריך, ונפגש איתו לא בפעם הראשונה".

זהות עוצמה יהודית משה פייגלין הליכוד בנימין נתניהו נתן אשל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד