י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
עקב מכת חום

חרדי טייל עם בנו ופונה במצב קשה

חרדי שטייל עם בנו בנחל עמוד התמוטט לאחר שקיבל מכת חום והוא יפונה במסוק צבאי לבית החולים

חרדי טייל עם בנו ופונה במצב קשה
צוותי מד"א מטפלים בפצוע חרדי צילום: דוברות מד"א

בצפת בשעות הערב (שני) המוקדמות, אב חרדי בן 33 שטייל עם בנו, התמוטט בעקבות החום הרב השורר בצפון ויפונה בדקות הקרובות במצב קשה לבית החולים.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה כי האב, תושב בני ברק, טייל יחד עם בנו בן ה-11 בעין כובס - נחל עמוד, ולפתע הוא התמוטט. הילד צלצל לאמו וזה פנה למוקד זק"א.

מוקד זק"א הזניק את המשטרה ומד"א למקום בו נמצא האב, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר במצב קשה עם סימני מכת חום שיפונה באמצעות מסוק צבאי לבית החולים זיו בצפת.

מתנדבי משטרת ישראל מיחידת חילוץ גליל כרמל הוזנקו למקום ותוך ניווט בשטח הצליחו לאתר במהירות את האב שהיה מעורפל הכרה ובנו. צוותי מד"א וכוחות רפואה של היחידה העניקו במקום טיפול רפואי, מסוק חיל האויר ויחידת חילוץ 669 שהוזנקו למקום פינו את הנפגע.

המטייל פונה במצב קשה, מחוסר הכרה, מונשם, עם חשד למכת חום ומטופל בשעה זו בחדר טראומה בבית החולים זיו בצפת.

בני משפחתו של האברך ביקשו כי הגולשים והגולשות יעתירו בתפילה עבור המטייל, בנימין בן תרצה לרואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

חובש בכיר במד"א יהודה חיים ופראמדיק מד"א שמעון ביסמוט סיפרו: "הגענו עם הניידת טיפול נמרץ לחניון של שמורת נחל כבוס והלכנו רגלית כק"מ עם ציוד רפואי. כשהגענו למקום ראינו ילד כבן 11 בהכרה מלאה ובסמוך אליו שכב גבר כבן 50 מחוסר הכרה עם סימני מכת חום. התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה, הנשמה, קירור ומתן נוזלים. עקב תוואי השטח היה צורך בחילוץ והזנקנו למקום מסוק צבאי שפינה את המטופל לבי"ח כשמצבו קשה ויציב".

ונשמרתם בין הזמנים נחל עמוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד