י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
שוב סוער ב'כחול לבן'

גנץ שכר את היועץ שתקף את לפיד

לאחר ששימש כיועצו של בני גנץ בבחירות החולפות, ולמרות שתקף את יאיר לפיד בבוטות וטען כי לפיד צריך למתן את ההתבטאויות שלו כנגד הציבור החרדי, וחטף ביקורת מסביבתו של יאיר לפיד, היועץ רונן צור חוזר לייעץ ליו"ר 'כחול לבן' חבר הכנסת בני גנץ

גנץ שכר את היועץ שתקף את לפיד
לפיד וגנץ צילום: הדס פרוש ותומר נויברג, פלאש 90

על פי הדיווח הערב (שני) של מיכאל שמש, בני גנץ שכר שוב בחשאי את שירותיו של היועץ והאסטרטגי רונן צור, למרות שזה התעמת קשות עם לפיד וכינה את התנהלותו "אווילית" אחרי הבחירות הקודמות. צור מאשר את הפרטים וטוען כי מדובר בליווי אישי.

כזכור, לאחר הבחירות תקף צור את חבר הכנסת לפיד, ואמר כי "לפיד צריך למתן את ההתבטאויות שלו נגד הציבור החרדי ולא לנהל מאבק מכליל. זו אווילות כי בעצם מדובר בהודעה מראש שאי אפשר להקים ממשלה", לפיד לא אהב את הדברים וכינה אותם "השמצה".

אלא, שרונן צור המשיך בקו הביקורתי שלו כיועץ אסטרטגי, "לפיד רוצה לתקוף אותי באופן אישי? שיתקוף, הוא יודע את דעתי. הוא חסם, אי אפשר להיות במשחק הפוליטי של מי תרכיב את הממשלה - בלי 16-17 המנדטים של המפלגות החרדיות, בלי זה אתה לא במשחק. אני מפציר בו לצאת מהקוביה, אבל הוא נעול", טען צור.

הוא הוסיף ואמר, "ניסיתי להגיד את זה ללפיד בכמה פגישות שהיו לנו, אבל אתה רואה שהוא לא מוכן לשנות את ההתנהלות, אין לי מושג מאיפה זה מגיע. זאת הדרך שלו והוא מאמין בה, אבל אל תגרור את כל הגוש למצוקה הפוליטית שלך".

"אני חושב שאם אתה מביא את עצמך למצב שאתה מעמיד את המפלגה בחוסר רלוונטיות - אתה עלול להימחק, לא לעולם חוסן, ראינו מה קרה לבנט ושקד", הזכיר היועץ האסטרטגי בראיון וגילה, "דיברתי עם גנץ, וגנץ יודע את זה. יש שתי אפשרויות לפתור את הבעיה הזו; אחת שלפיד ישתנה, ואפשרות שניה - שהם יגידו שהם לא רוצים להיות המפלגה הגדולה".

בתוך כך, דוברו של לפיד - רועי קונקול כינה את צור בציוץ שפרסם בטוויטר כ"שכיר חרב". "מה שאנשים מהסוג של רונן צור לא מסוגלים לקלוט זה שיש לאנשים עקרונות. כשאתה שכיר חרב לא מעניין אותך שתהיה כאן מדינת הלכה כל עוד הצ'ק מגיע בזמן", עקץ הדובר.

מפלגת כחול לבן יאיר לפיד רונן צור בני גנץ בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד