א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
כוננות לקראת פרישה

המגעים עם יהדות התורה נמשכים; כך מפלגת ׳נעם׳ יורדת מהעץ

לקראת הודעה על פרישה מהמרוץ לכנסת ה-22, מפלגת 'נעם' מתכננת את צעדיה ומתכוננת לפרישה, על ידי מפקד פנימי בו הם מבקשים לבדוק את סיכוייה לעבור את אחוז החסימה, לאחר שערכו סקרים שהראו כי הסיכויים קלושים • במקביל, המגעים עם 'יהדות התורה' ממשיכים בכל המרץ

המגעים עם יהדות התורה נמשכים; כך מפלגת ׳נעם׳ יורדת מהעץ
מפלגת נעם צילום: בחדרי חרדים

לקראת הודעה על פרישה מהמרוץ לכנסת ה-22, מפלגת 'נעם' מתכננת את צעדיה ומתכוננת לפרישה, על ידי מפקד פנימי בו הם מבקשים לבדוק את סיכוייה לעבור את אחוז החסימה, לאחר שערכו סקרים שהראו כי הסיכויים קלושים.

על פי דוברות המפלגה, בימים הקרובים יצאו במפלגה ל'מבצע ההחתמות הגדול', בו היא תערוך מפקד שהם יבקשו מכל מי שבכוונתו להצביע למפלגה להתפקד אליה, ואז היא תחליט על המשך צעדיה, ותישאר להתמודד רק אם בתום הסידרה היא תעבור את אחוז החסימה.

"בסיום המפקד, ולאחר שהמפלגה תבחן את התוצאות ואת המצב, יכריעו במפלגה האם הם רצים עד הסוף או האם הם מסירים את מועמדותם בבחירות הקרובות", נמסר מהמפלגה. לדבריהם, "שינוי האסטרטגיה מגיע לאחר שהמפלגה ערכה סקר עומק באמצעות מכון סקרים מוכר, ולאחר ניתוחו הכריעו במפלגה לצאת למפקד הענק".

בתוך כך, המגעים בין מפלגת 'נעם' לבין 'יהדות התורה' אותם מנהל סגן השר מאיר פרוש נמשכים, כאשר ב'יהדות התורה' הציעו ל'נעם' כי הם ייצגו את מוסדות הרב טאו ויסייעו בנושאים שמייצגים את מפלגתם, בתמורה להסרת המועמדות.

במפלגת 'נעם' מסרו הערב: "ציבור גדול מאמין במפלגת נעם, ובערכים שהיא מביאה ורוצה אותם בכנסת הבאה. מתוך אחריות וראיה פקוחה של המצב הפוליטי בישראל אנחנו יוצאים למבצע ענק, לאגד את הציבור שרוצה בנעם ומאמין בנעם לכח אחד גדול, בע"ה בסיום המפקד נעשה הערכת מצב ונכריע על המשך דרכנו בבחירות הקרובות".

מפלגת נעם יהדות התורה בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד