כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"חזיר יהודי"

במהלך משחק כדורגל: קריאות אנטישמיות לעבר מנהל הקבוצה

אוהדי קבוצת הכדורגל הגרמנית חמניץ, כינו את המנהל הספורטיבי של המועדון, תומאס סובוציק, "חזיר יהודי" במהלך משחק • בתגובה, הנהלת מועדון הקבוצה מנעה מהשחקנים גישה אל האוהדים בסיום המשחק ואף הוציאה הודעת גינוי לאוהדים

במהלך משחק כדורגל: קריאות אנטישמיות לעבר מנהל הקבוצה
pixabay

אוהדי קבוצת הכדורגל הגרמנית חמניץ, כינו את המנהל הספורטיבי של המועדון, תומאס סובוציק, "חזיר יהודי" במהלך משחק.

הכינוי האנטישמי הגיע לאחר שהמנהל הספורטיבי החליט לסיים את חוזהו של אחד השחקנים, בטענה כי "הוא גילה הזדהות וסימפטיה עם גורמים מובילים בארגון האוהדים החוליגני והימין קיצוני של הקבוצה". בתגובה לקריאות האנטישמיות והגזעניות, פירסמה הנהלת המועדון הודעת גינוי לאוהדי הקבוצה, ואסרה על השחקנים לגשת אל הקהל בסיום המשחק ולהודות לאוהדים על תמיכתם כמקובל.

מהנהלת מועדון הקבוצה נמסר, "אסרנו על השחקנים להודות לאוהדים. הסיבה לכך היתה ביטויים מקצה היציע במהלך המחצית השנייה אשר מועדון הכדורגל חמניץ וכל הפעילים בו מחשיבים כדוחים לחלוטין. שירי האוהדים לא יכולים להתקבל בשום צורה בחברה שלנו, ואנו שוקלים לפעול בדרכים חוקיות נגד האוהדים שלנו".

אוהדי הקבוצה ידועים כבעלי דעות גזעניות ואנטישמיות. במהלך משחק בתחילת השנה, הניפו האוהדים שלט לזכרו של תומאס הלר, שהקים בשנת 1990 את ארגון האוהדים "גזענים חוליגנים נאצים".

כדורגל אנטישמיות גרמניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד