ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
נקמה על הלשנה?

עבריינות בבני ברק: בתוך יומיים - ירי ומטען חבלה באותו הבניין

לא שקט: רק במוצ"ש האחרונה אותר מטען חבלה ברחוב מנחם בעיר בני ברק והלילה (שני) שוב תקרית חמורה באותו בניין, כאשר ירי בוצע לעברו. בחסדי השם לא היו נפגעים והמשטרה פתחה בחקירת האירוע כאשר עדיין מתנהלת חקירת מטען החבלה שהונח באותו מקום לפני יומיים 

עבריינות בבני ברק: בתוך יומיים - ירי ומטען חבלה באותו הבניין
יריות על רקע פלילי בבני ברק צילום: בחדרי חרדים

יומיים בלבד לאחר שמטען חבלה אותר ברחוב מנחם בעיר בני ברק, בוצע הלילה ירי באותו הרחוב - ללא נפגעים.

"לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 בדבר שמיעת קולות ירי לעבר בניין מגורים ברחוב מנחם בבני ברק. לא היו נפגעים בנפש" נמסר מהמשטרה.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים עולה, כי הירי, חמישה קליעים לפחות, בוצע לעבר אותו בניין בו נמצא במוצאי שבת מטען חבלה שבנס לא גרם לנפגעים.

עוד עולה מפרטים נוספים שהגיעו ל'בחדרי חרדים', כי הקורבן, אברך כולל צעיר שמתגורר בדירה עם אשתו ושלושת ילדיו, הקטן שבהם, - נולד רק לפני חודש - אינו מוכר למשטרה והינו ללא עבר פלילי. 

אולם בתקופה האחרונה האברך ככל הנראה דיווח למשטרה על עבירה פלילית שביצע אחד השכנים. הדיווח גרם למעצרים של חשודים על ידי המשטרה. ככל הנראה, מטען החבלה במוצאי שבת והיריות הלילה לעבר הדירה בו הוא גר - נקמה על ההלשנה.

המשטרה פתחה בחקירה לבחינת נסיבות האירוע, במקביל לחקירתה על מטען החבלה שאותר באותו בניין לפני יומיים במוצאי שבת.

לפני שבוע וחצי היה זה מטען צינור שהושלך לעבר ביתו של מנהל מחלקה, בכיר בעיריית בני ברק, שגרם לנזק, אך בחַסְדֵי הַשֵּׁם לא היו נפגעים בנפש.

לפני כחודש היה זה מטען חבלה שנפל מרכב שחלף ברחוב אהבת שלום, שגרם לפציעתו הקשה של אברך ספרדי ופציעה באורח בינוני של אברך חסידי.

 

מטען חבלה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד