ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
בשיעור מיוחד בטבריה • צפו

המחזיר בתשובה הגיע לטבריה ותקף; רון קובי: "מזכיר אימאם במסגדים של עזה"

המחזיר בתשובה הרב רונן שאולוב, שכבר תקף לא פעם את ראש עיריית טבריה רון קובי, הגיע אמש לעיר ובשיעור מיוחד שמסר תקף קשות את ראש העירייה • "רון קובי זה מתנה, ימח שמו, הוא מתנה" • קובי ל'בחדרי': "הסתה קללות וגידופים מבית המדרש שמזכיר אימאם במסגדים של עזה" • צפו

המחזיר בתשובה הגיע לטבריה ותקף; רון קובי: "מזכיר אימאם במסגדים של עזה"
הרב שאולוב/רון קובי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90/פייסבוק

על רקע המאבק שמנהל ראש עיריית טבריה נגד עסקים שומרי שבת בעיר, הגיע אמש (שני) לטבריה המחזיר בתשובה הפופולרי הרב רונן שאולוב, שידוע באמירות שהן לעתים שנויות במחלוקת ותקף קשות את רון קובי ושאר ראשי הערים שתומכים בחילול שבת.

"הגעתי לטבריה כדי לסגור ולקדש את העיר בשבת, כמו שעשה הסבא והסבא רבא של הטמא הזה," אמר הרב עם הגעתו למקום בו קיים את השיעור בטבריה, לשמעון כהן בעל הערוץ 'הרשת הצפונית'.

"היום יש אנשים שמעזים להפריד את הקב"ה לכלתו, בית השם ליום האהוב שלו, הם הולכים לכהן כראשי ערים בזכות זה, הם הולכים לכנסת בזכות זה," תקף הרב את ראשי הערים שתומכים ומתגאים בחילולי השבת, "רחוב ליד בני ברק, כרמל שאמה הכהן מתגאה בחילול שבת, הוא מתגאה שהוא פוגע בקב"ה. רון קובי מחויך כשהוא מפריד בין הקב"ה לכלה שלו, חיים ביבס, ניסים בן חמו, אביגדור ליברמן."

"אומרים לי רבינו" סיפר הרב "איך זה שרון קובי, שסבא שלו היה קדוש, יצא מימנו כזה. ואני מצאתי בשבת תשובה" אומר הרב ומנסה ללמד זכות על רון קובי תוך שהוא משווה אותו להמן הרשע, "השיעור הזה זו מתנה עבור קובי, מפני שעד שהגיע רון קובי אנשים קנו וטיילו בעסקים שמחללים שבת. רון קובי עשה כזה מעשה, שאנחנו בזכותו כל כך נתאחד ונקנא, עד שאנחנו לא נכנס למקומות הפתוחים בשבת, מה שיוביל לכך שעוד עסקים ייסגרו בשבת בזכות רון קובי"

"איך אומרת הגמרא" מביא הרב סימוכין לדבריו מהגמרא במסכת גיטין, "מבני המן יושבים בבני ברק ולומדים תורה. למה?" מסביר הרב "כי בזכות המן, בסוגריים רון קובי, עם ישראל התאחד ועשה אגודה אחת, יד אחת. כולנו התאחדנו ושבנו בתשובה. בסוף נתלה המן, אך זכה המן שבזכותו התאחדנו ויצאו בנים מימנו שלומדים תורה בבני ברק".

"רון קובי זה מתנה, ימח שמו, הוא מתנה. הוא מתנה כמו כל האלה של הדור, שאנחנו המסורתיים החילונים הדתיים החרדים, נתאחד ולא ניתן פרנסה למחללי שבת," סיים הרב את דבריו.

ראש עיריית טבריה הגיב לדבריו של הרב שאולוב ואמר ל'בחדרי חרדים', כי "הרב המסית שאולוב הוא מגדולי השלוחים והמסיתים של אריה דרעי. בסקרים שלנו רואים את המפלה של ש״ס בבחירות הבאות.

"מדהים, הסתה קללות וגידופים מבית המדרש שמזכיר אימאם במסגדים של עזה! רבותי זו לא דת ישראל זו כת לשמה! רק בגלל התופעה הזו מדינת ישראל מאסה בכפייה החרדית!"

"בקרוב, כשאהיה שר הפנים הבא, נטפל בתופעות האלה. בינתיים אני מברך את הרבים והטובים מהציבור הדתי והחרדי שמגנים את האיש הזה בכל תוקף. עם ישראל חי!"

"ההסתה הזו עלולה להסתיים באסון לצערי, הכתובת על הקיר ואנחנו רואים את הצעירים שטופי המוח ואת הרצון שלהם לעשות מעשה".

 

 

 

 

רונן שאולוב רון קובי טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 83 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד