י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"גאייווה גאייווה גאייווה"

הדרישה ההזויה של הח"כית מהכתב הפוליטי

יהודה שלזינגר, הכתב הפוליטי של 'ישראל היום', בסה"כ רצה לקיים ראיון מגזין כפי שסיכם עם חברת הכנסת סתיו שפיר, אך כשהגיע לקיים אותו, הופתע מהאולטימטום שהוצב לו • שלזינגר ל'בחדרי': "גאייווה גאייווה גאייווה. קצת צניעות. קצת ענווה. שיעור לחיים. לכולנו"

הדרישה ההזויה של הח"כית מהכתב הפוליטי
יהודה שלזינגר צילום: מתוך הפייסבוק

כתבים פוליטיים מנוסים וותיקים יספרו לכם בוודאי על דרישות שונות ומשונות שמגיעות מצדם של הפוליטיקאים ודובריהם. דרישות שלעתים אף חוצות את גבול הטעם הטוב ומגיעות בכל שעות היממה והכל כדי לזכות ולקבל את הסיקור בו הם חושקים.

הכתב הפוליטי של עיתון 'ישראל היום', יהודה שלזינגר, פרסם היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו על מקרה מוזר במיוחד שאירע לו עם ח"כית 'המחנה הדמוקרטי' סתיו שפיר.

"כזה דבר עוד לא קרה לי" כותב שלזינגר בחשבון הטוויטר, "אני מגיע לראיון מגזין עם סתיו שפיר, הדובר מחכה בכניסה "אם אין שער אין ראיון". הלכתי. הזיה".

מסתבר כי שלזינגר סגר עם הח"כית שפיר ודוברה על ראיון שיערוך עמה למגזין סוף שבוע של עיתון 'ישראל היום', אך בניגוד לסיכום בניהם, כאשר הגיע שלזינגר לקיים את הראיון, דוברה של שפיר הציב לו אולטימטום: אם סתיו שפיר לא מקבלת 'ראיון שער', הראיון לא יהיה.

שלזינגר, שכידוע אינו עיתונאי שנכנע לתכתיבים, ויתר על הראיון עם שפיר ושב על עקבותיו.

בטוויטר הגיבו בתדהמה למקרה אותו סיפר שלזינגר וכוכב הטוויטר הנודע, צבי אשכנזי, כתב בהומור: "יהודה. אם אתה תקוע אני פנוי. לא מתעקש על שער. צבי."

ל'בחדרי חרדים' מספר שלזינגר, "אין פה יותר מדי סודות אחי, סוכם שנעשה כתבת מגזין, נאמר וידעה מראש שלא יהיה שער. הגעתי לראיון וכך היה" מעבר לכך הוסיף שלזינגר, "'גאייווה גאייווה גאייווה' קצת צניעות. קצת ענווה. שיעור לחיים. לכולנו".

 

יהודה שלזינגר ישראל היום סתיו שפיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד