י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ממודיעין עילית לדרום • צפו

'הפלג' הפגינו נגד פעילות המשטרה ונעצרו

במהלך פעילות חוויתית לילדים שקיימה המשטרה עבור ילדים בדרום, הגיעו למקום חרדים קיצונים והפגינו "אל תשמעו לשוטרים" • שניים נעצרו • צפו

'הפלג' הפגינו נגד פעילות המשטרה ונעצרו
יום קהילה של המשטרה בנתיבות צילום: בחדרי חרדים

מידי פעם, בעיקר בתקופות החופש, משטרת ישראל עורכת פעילות יזומה ברחבי הארץ, כדי להציג בעיקר לילדים ובני נוער את מגוון פעילויות המשטרה, תצוגת תכלית של כלי הרכב, חבלנים, רובוטים, כלי נשק, יחידת הפרשים, כלבנים ועוד.

היום (שלישי), נערך יום קהילה דומה בעיר נתיבות, לשם הגיעו רבים מהקהילה החרדית שנמצאים בימים אלו לקראת סיום תקופת בין הזמנים. עבור תושבי העיר שנמצאים במרחק של כ-15 ק"מ מגבול עזה וסובלים לא מעט מהמצב הביטחוני, בלוני תבערה, אזעקות ועוד, היה זה יום מרענן.

אולם מסתבר שיש מי שהרחיק נדוד בשביל להפריע לתושבי העיר ליהנות מהשירות של המשטרה. מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי חרדים' עולה, כי קבוצה של כ-50 קיצונים המשתייכים ככל הנראה ל'פלג הירושלמי' הרחיקו נדוד ממודיעין עילית, אך לא בשביל לטייל אלא בשביל להפגין.

"למה אתם צריכים לשרוף את הנשמות שלכם? הרבנים אמרו שלא להיכנס לפה" צעקו המפגינים, "אל תשמעו לשוטרים". חלקם אף התיישבו מול הכניסה על מנת להפריע לחרדים להיכנס אל תוך המתחם.

לאחר שהמשטרה הבהירה למפגינים כי מדובר בהתקהלות בלתי חוקית וחלקם לא התפנו, נעצרו שניים מהחשודים, בני 14 תושבי מודיעין עילית. "חשבתי שההפגנות זה בבני ברק" אמר אחד הילדים לשוטרים, "נחשפנו גם לפיזור הפגנות של המשטרה" התלהב הילד.

משטרת ישראל נתיבות הפלג הירושלמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד