י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
פשע שנאה

חמיו של הזמר המפורסם הוכה קשות באבן

יהודי כבן שישים הותקף על ידי אדם עם לבנים או סלעים • הקרבן הובהל לבית החולים עם פגיעה קשה בפנים • למשטרה יש תמונות ברורות של התוקף

חמיו של הזמר המפורסם הוכה קשות באבן
הציצית מגואלת בדם כתוצאה מהפציעה צילום: מתוך הטוויטר של פרידמן

המשטרה בקראון הייטס - ברוקלין, חוקרת את התקיפה האכזרית על יהודי בקראון הייטס, הבוקר (שלישי). התקיפה אירעה סמוך לשעה 8:00 בבוקר, ב"פארק רוצ'סטר".

על פי המידע הראשוני שהתקבל ממתנדבי השומרים, האיש, חמיו של הזמר בני פרידמן, בשנות השישים לחייו, ביצע פעילות ספורטיבית בעת שצעד בפארק, והוא הותקף על ידי אדם עם לבנים או סלעים. הוא הצליח להיאבק מעט, אנשים אחרים שהיו בפארק נחלצו לעזרתו - ורדפו אחרי האיש שהצליח לברוח מהפארק.

על פי הדיווח באתר Yeshiva world news, איש הצלה של הארגון בשכונת קראון הייטס ראה את הקרבן עם דם על פניו, וקרא לעזרה מחבריו. הקרבן הובהל לבית החולים עם פגיעה קשה בפנים, כולל שניים משיניו הקדמיות נשברו. המשטרה מסרה כי לא היה שום שיח בין החשוד שברח לקרבן לפני התקיפה.

בנוסף במשטרה מאשרים כי יחידת פשעי השנאה נמצאת במקום וחוקרת את האירוע, וכי למשטרה יש תמונות ברורות של התוקף. זהות החשוד לא שוחררה על ידי המשטרה.

האבן שנזרקה על חמיו של הזמר. מתוך הטוויטר של בני פרידמן

הזמר בני פרידמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו על כך שחמיו הוכה קשות, "הבוקר, כשחמי הלך בפארק רוצ'סטר בקראון הייטס, הוא הותקף עם נשק קטלני. זה מפחיד לחלוטין, וברור שזה דבר שהציביליזציה לעולם לא צריכה לסבול, מי ייתן והשם יגן עלינו, ונוכל לשתף רק חדשות טובות".

פרדימן פירט וסיפר, "הבוקר, בשעה 7:45 בבוקר, חמי יצא לטיול הבוקר שלו, כמו שהוא תמיד עושה. לפתע אדם התחיל לצעוק עליו, והחל לרדוף אחריו, אוחז סלע ענק, הוא השליך את הסלע הענק על חמי, חמי אמר לי שלא הייתה שום ספק שהאיש הזה רצה לרצוח, חמי ניסה להגן על עצמו, הוא מאושפז כעת בבית חולים עם אף שבור, שיניים חסרות, תפרים בראשו ופציעות בגופו, תודה לאל, חמי מתאושש והוא יהיה בסדר, תודה לך חבר המועצה חיים דויטש, על העזרה והדאגה שלך, אנו זקוקים לקהילות בטוחות יותר, מאיפה שאני בא במינסוטה, זו תהיה הכותרות בעמוד הראשון, אבל כאן בברוקלין זה אירוע רגיל לצערי".

אנטישמיות ברוקלין פארק רוצ'סטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד