י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
חברים משכבר הימים

מנהיגי המעצמות כפי שלא ראיתם מעולם • צפו

הנשיא טראמפ אמר בפסגת ועידת G7 כי הוא מסתדר היטב עם בני בריתו מהמערב בפסגה, ואכן זה היה נראה ככה, במיוחד כשהוא נפגש עם נשיא הודו, נרנדרה מודי • צפו בתיעוד המשעשע

מנהיגי המעצמות כפי שלא ראיתם מעולם • צפו
טראמפ ומודי בפגישה צילום: צילום מסך

הנשיא טראמפ אמר בפסגת ועידת G7 כי הוא מסתדר היטב עם בני בריתו מהמערב בפסגה, ואכן זה היה נראה ככה, במיוחד כשהוא נפגש עם נשיא הודו, נרנדרה מודי. פסגת ראשי שבע המדינות המתועשות מתקיימת בצל החשש ממיתון עולמי.

טראמפ אמר כי "לפני שהגעתי לצרפת, החדשות השקריות טענו שהיחסים ביני לבין מנהיגי שש המדינות הנוספות ב-G7 לא טובים, ושהפגישות המתוכננות יהיו אסון", כך כתב טראמפ בחשבון הטוויטר שלו לפני פגישתו עם ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון. טראמפ הוסיף, כי "אנחנו עורכים פגישות טובות מאוד, המנהיגים מסתדרים זה עם זה מצוין, והמדינה שלנו היא שיחת היום בזכות הצלחתה הכלכלית".

הפגישה עם מודי נשיא הודו, עברה לפסים ידידותיים מאד, כששני המנהיגים צחקו יחד והנשיא מודי נותן כיף חזק מאד לטראמפ שלא נראה מתרגש.

קבוצת מדינות ה-G7 מורכבת מארה"ב, בריטניה, צרפת, גרמניה, קנדה, יפן ואיטליה. עד שנת 2014 רוסיה היתה חלק מהועידה, אך הודחה בעקבות סיפוח חצי האי קרים מאוקראינה. בפסגה השתתף גם נשיא הודו מודי, שהוזמן אישית על ידי הנשיא הצרפתי מקרון, שאירח את הועידה.

דונאלד טראמפ נרנדרה מודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד