י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
זה ייגמר בדם

רון קובי והחרדים בהתנגשות אלימה במיוחד • צפו

זה כבר הפך להרגל: רון קובי נוהג להגיע מידי ערב בימי 'בין הזמנים' לטיילת בעירו - בה נמצאים בתקופה זו אלפי חרדים, דבר שמוביל לפרובוקציות ומחאה גדולה. אמש זה גלש לאלימות • קובי: "המשך להסתה של שאולוב" • צפו בתיעוד של דוד שם טוב

רון קובי והחרדים בהתנגשות אלימה במיוחד • צפו
רון קובי בטיילת צילום: דוד שם טוב

ראש עיריית טבריה עשה לעצמו נוהג להסתובב בטיילת בעירו - מלווה במאבטחיו - מידי ערב כדי לחזות במופעי התרבות שמפיקה העירייה ועל הדרך הוא תר אחר הפרובוקציה הבאה.

בימי 'בין הזמנים' גודשים את הטיילת בעיר טבריה אלפי חרדים ובחורי ישיבות המגיעים לנפוש בעיר החוף הצפונית. כאשר קובי נתקל בהם במהלך שיטוטיו תוך שהוא מעביר שידור חי לפייסבוק שלו, הדרמה מתרחשת.

אמש (שלישי) הגיע רון קובי לטיילת כדי לצפות במופע מוזיקה שארגנה העירייה, אך מהר מאוד הוא עזב את המקום והחל להסתובב בטיילת כשסביבו מתאגדים מאות חרדים וגם חילונים שאינם תומכים בקובי, שהחלו למחות נגדו נמרצות.

קובי העביר שידור חי של למעלה משעה וחצי כשבמהלכו קריאות הביניים והצעקות עברו במהירות לדחיפות ולאלימות, כשכל צד טוען לאשמתו של השני.

בשלב מסוים הגיעו למקום שוטרי העיר והחלו להדוף את המפגינים ולפלס דרך לראש העיר. כאשר הלחץ והמתח הגיעו לשיאים גבוהים מידי, אולץ קובי לתפוס מחסה בתוך מסעדה מקומית.

אתר 'הרשת הצפונית' מדווח, כי הבוקר הגיע צעיר כבן 18 תושב צפת לתחנת משטרת טבריה והגיש תלונה בגין אלימות נגד ראש העיר רון קובי.

הצעיר סיפר, כי הגיע אמש לטיילת בעיר, שם נתקל עם עוד כמה מחבריו בקובי שהיה מוקף באנשי אבטחה ומשטרה. הוא תיעד את הקללות והמהומה שפרצו במקום במכשיר הפלאפון שלו, כשאז לטענתו של הצעיר דחף אותו קובי, תוך שהמקרה מתועד בסרטון אותו צילם בחור נוסף מהצד. 

רון קובי הגיב על האירועים ואמר ל'בחדרי חרדים' כי, "הציבור החרדי בטבריה ובארץ הולך שולל אחר עובדי האלילים שאולוב ואחרים! זו לא דת ישראל אלא כת משיחית שעושה קרע גדול בעם ישראל עם הנצח".

"אנחנו רואים בהמשך להסתה של שאולוב את ההתקפות האלימות בטיילת טבריה ומזועזעים מהאלימות והטרוף התזזיתי בו נמצאים המסיתים והמוסתים. אני רואה בחומרה רבה את הדברים ומבין שהם בעיקר נאמרים בשם השולח הלא הוא אריה דרעי המושחת! בקרוב מאד לאחר הבחירות אני מתכוון להחליף אותו כשר הפנים".

"אנחנו בבחירות האלה נעבור את אחוז החסימה ונהיה כח משפיע מאד בהרכבת הממשלה הבאה. רק- רון קובי הימין החילוני נלחמים בכפייה החרדית באומץ. עם ישראל יצביע הצבעת מחאה גדולה ואנחנו בעזרת השם נעלה מעלה מעלה. אני קורא מפה לציבור הדתי והחרדי להתנער מהאמירות האלה שנאמרות ע"י נבלים ברשות התורה".

רון קובי טבריה אלימות הפגנות אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 71 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד