י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד חדש מזעזע

"בעלי ואני בכינו מול הסרטונים": העובד הערבי מכה את חסר הישע

אמש בחצות נחשף תיעוד נוסף, מחריד ומזעזע, מהתעללות העובד הערבי בחסר הישע החרדי בסניף 'שופרסל' בגוש עציון • בתיעוד החדש נראה העובד מכה את חסר הישע ללא רחם, מקלל אותו שוב ושוב תוך שהוא כפות • ארבעה חשודים נעצרו

"בעלי ואני בכינו מול הסרטונים": העובד הערבי מכה את חסר הישע
מכה ללא רחם צילום: מתוך הסרטון

כתב התאגיד מלך זילברשלג חשף אתמול בחצות תיעוד נוסף, מחריד ומזעזע, מהתעללות העובד הערבי בחסר הישע החרדי, בסניף של 'שופרסל' בגוש עציון.

בתיעוד החדש נראה העובד מכה את חסר הישע ללא רחם, מקלל אותו שוב ושוב (צונזר בסרטון) תוך שהוא כפות למקומו עם ניילון נצמד, וחבר נוסף נשמע ברקע לועג לעובד החרדי.

התיעוד החדש, שמצטרף לשני תיעודים קיימים נוספים, מעלה חשש כבד כי חסר הישע עבר התעללות סדרתית וכי התיעודים שיצאו החוצה הם רק מעט ממה שקרה בפועל.

חיה בלוי, אמו של הבחור שהתעללו בו ב'שופרסל', אמרה לפני שעה קלה ל'קול ברמה': ''בעלי ואני בכינו מול הסרטונים. לא מבינה איך בני אדם יכולים להתעלל ככה. אני רוצה ש'שופרסל' יתקשרו אלינו והם עדיין לא עשו זאת".

התיעוד הועלה לרשת ע"י זילברשלג, לבקשת המשפחה, וצבר מאות תגובות נזעמות; מהם גם של עיתונאים בכירים. "הטינופת הזה צריך להירקב בכלא", כתב זילברשלג, "הוא וכל האפסים שהיו שם, ידעו על זה ושתקו". זילברשלג הוסיף: "מציין בעקבות הערה חשובה של רבים: אחיו ביקש שאעלה את הסרטון ללא טשטוש פנים ובאישור הוריו".

העיתונאי אראל סגל כתב: "פגיעה באדם חסר ישע היא פשע נגד האנושות. לא פחות חמור ממעשה מגונה". העיתונאי יקי אדמקר כתב, "שמעתי שהמתעלל ישתחרר בעוד יומיים למעצר בית. הזוי? כן. שיירקב כל חייו בכלא. איזה רוע. כמה אכזריות. בצחוק? אני בוכה מכזה דבר".

לאחר שהתיעוד שהעלה צבר עשרות אלפי צפיות והעלה את סיפור ההתעללות הנוראה למודעות הציבורית, כתב זילברשלג: "אבי שיחיה אמר לי פעם שיש מקרים שאם אתה לא מנצל בהם את הכוח שלך אין סיבה שיהיה לך אותו. לכן העלתי את המקרה ההוא עם השוטרים בירושלים והשבוע את ההתעללות בחסר הישע. זה לא משנה לאיזה מגזר החלש שייך. יש זמנים שאסור לשתוק. גם אם זה אומר להתעסק בזה ביומולדת שלך. יומולדת 23 שמח ועצוב לי".

כזכור, סרטון מזעזע נוסף הופץ ברשתות החברתיות בשבוע שעבר. בסרטון, שאותו צילם חברו של המתעלל - ערבי גם הוא, רואים את אותו דפוס פעולה: הבחור האומלל קשור בידיים עם ניילון נצמד, כשהערבי מכה בו בחוזקה ומכריח אותו להגיד את המשפט "אני המנהל של החלב", לקול צחוקו של המצלם.

מרשת שופרסל נמסר בתגובה: ‏"אנו דוחים בשאט נפש את ההתנהגות הנצפית בסרטון. נפנה עוד הערב למשטרה בתלונה בנושא, ונעשה כל שביכולתנו כדי שדברים שכאלו לא יישנו". עוד נמסר משופרסל, כי "בשופרסל מאמינים בדו קיום אמיתי וכן ודוחים כל גילוי של אלימות בין עובדים ובכלל. אנו מצויים בקשר עם העובד שנפגע באירוע ומלווים אותו ככל שיידרש".

על רקע הדברים, אתמול הובאו שלושה חשודים באלימות לדיון בבית משפט השלום בירושלים. שלושת העצורים יוותרו בהוראת בית משפט במעצר עד ליום חמישי ואז יהיו במעצר בית. במסגרת החקירה, אתמול בערב נעצר לחקירה חשוד נוסף, תושב מזרח ירושלים, והבוקר הוא יובא לדיון בעניינו בביהמ"ש השלום בירושלים.

ממשטרת ישראל נמסר, כי "בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה לפני מספר ימים על חשד להתעללות בחסר ישע בסניף שופר סל בגוש עציון פתחה המשטרה בחקירה שהובילה עד עתה למעצר ארבעה חשודים בחשד למעשה ולהארכת מעצרם על ידי בית המשפט".

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל גילוי אלימות ותפעל לחקור ביסודיות את המקרה בכדי להגיע לחקר האמת ומיצוי הדין עם החשודים".

שופרסל התעללות מלך זילברשלג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד