י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"יהודי מלוכלך" • תיעוד חדש

זה האיש שתקף את חמיו של הזמר המפורסם

סרטון חדש שמפרסמת משטרת ניו יורק מתעד: כך נראה האיש שתקף חמיו של הזמר המפורסם בני פרידמן • פרידמן: "חמי אמר לי שהבחור צעק עליו יהודי מלוכלך" • צפו בתיעוד

זה האיש שתקף את חמיו של הזמר המפורסם
התוקף לצד האבן והבגד המגואל צילום: טוויטר

הרב אברהם גופין, חמיו של הזמר בני פרידמן מברוקלין, שהותקף אתמול (שלישי) קשות בפארק מקומי בעת שצעד קצת לפני השעה 8 בבוקר, מתאושש בבית החולים. המשטרה מצדה חוקרת ומחפשת אחר התוקף.

עד ראיה שתיעד את התוקף, מסר את התיעוד למשטרה, וזו פרסמה את התיעוד כדי לנסות להביא ללכידתו. הזמר בני פרידמן סיפר לחדשות ABC על האירוע, ואמר כי "חמי אמר לי שהבחור צעק עליו משהו כמו יהודי מלוכלך".

עדי ראייה מדווחים כי האיש ניסה לתקוף אנשים רבים בפארק. ובינתיים, הליגה נגד השמצה לא ממתינה למשטרה והציעה פרס של 5,000 דולר בגין מידע שיוביל למעצרו והרשעתו של התוקף.

האיש שהותקף הוא חמיו של הזמר בני פרידמן, שנמצא בשנות השישים לחייו, ביצע פעילות ספורטיבית בעת שצעד בפארק והותקף על ידי אדם עם לבנים או סלעים. הוא הצליח להיאבק מעט, אנשים אחרים שהיו בפארק נחלצו לעזרתו - ורדפו אחרי האיש שהצליח לברוח מהפארק.

איש 'הצלה' של הארגון בשכונת קראון הייטס ראה את הקרבן עם דם על פניו וקרא לעזרה מחבריו. הקרבן הובהל לבית החולים עם פגיעה קשה בפנים, כולל שניים משיניו הקדמיות - שנשברו. המשטרה מסרה כי לא היה שום שיח בין החשוד לקרבן לפני התקיפה.

האבן שנזרקה על חמיו של הזמר. מתוך הטוויטר של בני פרידמן

כזכור, הזמר בני פרידמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו על כך שחמיו הוכה קשות, "הבוקר, כשחמי הלך בפארק רוצ'סטר בקראון הייטס, הוא הותקף עם נשק קטלני. זה מפחיד לחלוטין, וברור שזה דבר שהציביליזציה לעולם לא צריכה לסבול, מי ייתן והשם יגן עלינו, ונוכל לשתף רק חדשות טובות".

פרדימן פירט וסיפר, "הבוקר, בשעה 7:45 בבוקר, חמי יצא לטיול הבוקר שלו, כמו שהוא תמיד עושה. לפתע אדם התחיל לצעוק עליו, והחל לרדוף אחריו, אוחז סלע ענק, הוא השליך את הסלע הענק על חמי, חמי אמר לי שלא הייתה שום ספק שהאיש הזה רצה לרצוח, חמי ניסה להגן על עצמו, הוא מאושפז כעת בבית חולים עם אף שבור, שיניים חסרות, תפרים בראשו ופציעות בגופו, תודה לאל, חמי מתאושש והוא יהיה בסדר, תודה לך חבר המועצה חיים דויטש, על העזרה והדאגה שלך, אנו זקוקים לקהילות בטוחות יותר, מאיפה שאני בא במינסוטה, זו תהיה הכותרות בעמוד הראשון, אבל כאן בברוקלין זה אירוע רגיל לצערי".

תקיפת יהודי בני פרידמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד