י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"העמלק האגדי" • צפו

ביקש מהתנא נקמה; רון קובי: "עובדי אלילים"

בצל ניסיונותיו של ראש עיריית טבריה להנהיג פתיחת עסקים בשבת בעיר, עלה עבדן דוד חי - פעיל דומיננטי נגד רון קובי בטבריה - אל קברו של התנא רבי עקיבא וביקש שינקום על חילולי השבת • רון קובי ל'בחדרי': "אנחנו רואים בהמשך להסתה של שאולוב את ההתקפות האלימות בטיילת טבריה ומזועזעים מהאלימות והטרוף התזזיתי בו נמצאים המסיתים והמוסתים" • צפו

ביקש מהתנא נקמה; רון קובי: "עובדי אלילים"
דוד עבדן חי/רון קובי צילום: צילום מסך/פלאש90

עבדן דוד חי, פעיל דומיננטי הנאבק בראש עיריית טבריה ואף נוהג לפקוד באופן תדיר ישיבות מועצה ולמחות כנגדו, החליט לעשות מעשה.

לאחר שנפשו של עבדן חי נקעה מחילולי השבת שמנסה ראש עיריית טבריה להנחיל בעיר, הוא עלה לקברו של התנא רבי עקיבא בטבריה וביקש מימנו שינקום על חילולי השבת.

"רבי עקיבא בן יוסף, מעשרה הרוגי מלכות שעכשיו עברנו את תשעה באב. שיבקש מהקב"ה שינקום על חילולי השבת". אומר עבדן חי בתיעוד שהגיע ל'בחדרי חרדים' "אוי ואבוי להם, רון קובי, ראש עיריית רמת גן (כרמל שאמה הכהן) 'דיר באלכום'. כל מי שרוצה לעשות חילול שבת בפרהסיא, רבי עקיבא ינקום בהם".

"תעבירו הלאה, תפיצו, לא לפחד, לא לפחד" מבקש עבדן חי, "רון קובי, העמלק האגדי וראש עיריית רמת גן יש לנו את רבי עקיבא בן יוסף". 

התיעוד של עבדן חי, מצטרף לדברים שאמר בתחילת השבוע המחזיר בתשובה הרב רונן שאולוב, שהגיע לטבריה ונשא שיעור מיוחד בו תקף קשות את רון קובי.

"הגעתי לטבריה כדי לסגור ולקדש את העיר בשבת, כמו שעשה הסבא והסבא רבא של הטמא הזה," אמר הרב שאולוב עם הגעתו למקום בו התקיים שיעורו בטבריה.

ראש עיריית טבריה הגיב לדברים ואמר ל'בחדרי חרדים כי, "הציבור החרדי בטבריה ובארץ הולך שולל אחר עובדי האלילים שאולוב ואחרים! זו לא דת ישראל אלא כת משיחית שעושה קרע גדול בעם ישראל עם הנצח".

"אנחנו רואים בהמשך להסתה של שאולוב את ההתקפות האלימות בטיילת טבריה ומזועזעים מהאלימות והטרוף התזזיתי בו נמצאים המסיתים והמוסתים. אני רואה בחומרה רבה את הדברים ומבין שהם בעיקר נאמרים בשם השולח הלא הוא אריה דרעי המושחת! בקרוב מאד לאחר הבחירות אני מתכוון להחליף אותו כשר הפנים".

"אנחנו בבחירות האלה נעבור את אחוז החסימה ונהיה כח משפיע מאד בהרכבת הממשלה הבאה. רק- רון קובי הימין החילוני נלחמים בכפייה החרדית באומץ. עם ישראל יצביע הצבעת מחאה גדולה ואנחנו בעזרת השם נעלה מעלה מעלה. אני קורא מפה לציבור הדתי והחרדי להתנער מהאמירות האלה שנאמרות ע"י נבלים ברשות התורה".

רון קובי רונן שאולוב טבריה רבי עקיבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 48 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד