ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

חימום תת רצפתי – להרגיש הכי טוב בבית

הקדמה לוקחת אתכם קדימה ומציעה לא מעט אפשריות ובניהן גם כמה פתרונות לימות החורף הקרים, חלקם יקרים ויעלים יותר וחלקם זולים יותר אך תחזוקתיים לזמן קצר יותר • מבין כל הפתרונות המוצעים, יותר ויותר אנשים בוחרים לחמם את הבית באמצעות חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי – להרגיש הכי טוב בבית
חימום תת רצפתי צילום: יח"צ

הקדמה לוקחת אתכם קדימה ומציעה לא מעט אפשריות ובניהן גם כמה פתרונות לימות החורף הקרים, חלקם יקרים ויעלים יותר וחלקם זולים יותר אך תחזוקתיים לזמן קצר יותר. מבין כל הפתרונות המוצעים,  יותר ויותר אנשים בוחרים לחמם את הבית באמצעות חימום תת רצפתי. בכדי להבין מדוע הבחירה בסופו של דבר הינה בחירה בחימום תת רצפתי, הבאנו כמה נקודות שוודאי יעניינו אתכם ויסייעו לכם לעבור את החורף בטמפרטורה הראויה ביותר. 

חימום תת רצפתי – להרגיש בלי להיות עם.

הפתרון הטוב ביותר הינו חימום תת רצפתי, העם כמו אמר את דברו והוא מדר על חימום במערכת סגורה המשתמשים במים ממוחזרים אשר נשארים בקביעות בתוך הצנרת של מערכת המים. כן, מדובר באותה צנרת המצויה מתחת למרצפות ומבצעת סירקולציה באמצעות "המחמם". צנרת זו מוגנת בצורה ראויה מקורוזיה וכן חלודה נוכח היותה עשויה/ מצופה בחומרי פי וי סי. זה מה שהופך למעשה את המערכת הזו לגמישה גם בזמן ההתקנה עצמה. ההתקנה עצמה יעילה ומייצרת חימום גבוה ביותר שאיננו מצריך לבזבז כסף מיותר אלא רק מה שנדרש לשם ההתקנה. מבין כל היתרונות, מערכת חימום תת רצפתי מעניקה, חימום של כל חלל הבית באופן הטבעי ביותר וללא גלי קור או חום שאינם שווים. הרעיון של חום המונח מתחת למתחם הבית ויציאת החום מלמטה למעלה - היא זו המעידה על השיטה המנצחת.

מלמטה למעלה – באיזו שיטה כדאי לבחור?

הליך חימום תת רצפתי מכיל 2 אפשריות, או שזה חימום רצפתי חשמלי או שזה מתבסס על מים, כפי שנהוג בלא מעט בתים בישראל.  מערכת המים מצויה מתחת למרצפות מעל שכבת בידוד תרמי ועוברת סירקולציה של המים החמים בצינורות. כך למעשה, המים החמים מתחת לרצפת הבית, מחממים מבוקר ועד ערב את כל החדרים בבית. בין כל היתרונות, החימום התת רצפתי מאפשר תחושה נעימה וחמימה המאפשרת לא רק שהייה בבגדים נוחים בימים הקרים אלא גם  הליכה ללא גרביים בכל שעות היום. הצג השולט בתרמוסטט עצמו מצוי בכל חדר וחדר בנפרד היות והוא זה שמגדיר את הטמפרטורה השונה בכל חלל וחלל במבנה. אם לצורך העניין אתם מחפשים שבחדר אחד הטמפרטורה תהיה גבוהה יותר מהחדר הסמוך- צג זה מסביר את הדברים וכך גם מגדיר כמה שיותר קרוב את הטמפרטורה הרצויה ביותר. כמו כן, בין יתרונותיו, הצג הספציפי מאפשר לסגור חדרים אחרים אותם לא רוצם לחמם בטווח הקרוב- מה שלמעשה חוסך לא מעט כסף בהליך החימום עצמו. שלא כמו מזגן או אפילו תנור, כאן, אתם שולטים על חימום הנקודות הרצויות וגם חוסכים לא מעט. חשוב לציין ,התקנת המערכת איננה זולה, אבל היא בהחלט השקעה משתלמת וחסכון של לא מעט עלויות לטווח הארוך ביותר.

חימום תת רצפתי – כך פועלת השיטה

בסיכומו של דבר, מערכת המבוססת על חימום תת רצפתי פועלת על פי חשמל או על פי מים - עכשיו זו בעיקר הבחירה שלכם. כמו בכל דבר, גם כאן , עלות ההפעלה היא זו שתמיד תעלה על הפרק. אז בכמה זה יכול להסתכם לכם? ככל שהמערכת תהיה יקרה יותר, כך מקור ההפעלה לטווח הארוך יהיה חזק יותר וזול יותר.  חשוב לציין, הליך כמו מערכת חימום תת רצפתי מחייב השקעה מלכתחילה – זאת בכדי שהשקעתכם לא תיפול לטמיון.

כבר בשלב הזה, חשוב מאוד לפנות אל חברה בעלת וותק וניסיון אשר מטרתה לספק לכם שירות שלא יעלה בתחילה זול ובהמשך יקר יותר.

חימום תת רצפתי חורף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד