י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
בן גביר מגיב לתיעוד המזעזע

מה היה קורה אם חרדי היה מתעלל במוגבל ערבי?

יו"ר עוצמה יהודית עוה"ד איתמר בן גביר, שלקח על עצמו את הטיפול בפרשת ההתעללות בנער החרדי חסר הישע ב'שופרסל' - מגיב בחריפות לתיעוד המזעזע • צפו

מה היה קורה אם חרדי היה מתעלל במוגבל ערבי?
עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90

יו"ר עוצמה יהודית עוה"ד איתמר בן גביר, שלקח על עצמו את הטיפול בפרשת ההתעללות בנער החרדי חסר הישע בסניף 'שופרסל' שבגוש עציון - מגיב בחריפות לתיעוד המזעזע.

"אחרי המעצר של העובד הנוסף, גם הוא משטחי הרשות, השאלה שצריך לשאול מה היה קורה אם היה מדובר במקרה הפוך? מה היה קורה אם היו מתעללים חס ושלום באיזשהו מוגבל ערבי. הרי כל מדינת ישראל הייתה נסערת".

כזכור, כיו"ר עוצמה יהודית עוה"ד איתמר בן גביר, שלקח על עצמו את הטיפול בפרשת ההתעללות בנער החרדי חסר הישע ב'שופרסל' - מגיב בחריפות לתיעוד המזעזעתב התאגיד מלך זילברשלג חשף אתמול בחצות תיעוד נוסף, מחריד ומזעזע, מהתעללות העובד הערבי בחסר הישע החרדי, בסניף של 'שופרסל' בגוש עציון.

בתיעוד החדש נראה העובד מכה את חסר הישע ללא רחם, מקלל אותו שוב ושוב (צונזר בסרטון) תוך שהוא כפות למקומו עם ניילון נצמד, וחבר נוסף נשמע ברקע לועג לעובד החרדי.

התיעוד החדש, שמצטרף לשני תיעודים קיימים נוספים, מעלה חשש כבד כי חסר הישע עבר התעללות סדרתית וכי התיעודים שיצאו החוצה הם רק מעט ממה שקרה בפועל.

חיה בלוי, אמו של הבחור שהתעללו בו ב'שופרסל', אמרה לפני שעה קלה ל'קול ברמה': ''בעלי ואני בכינו מול הסרטונים. לא מבינה איך בני אדם יכולים להתעלל ככה. אני רוצה ש'שופרסל' יתקשרו אלינו והם עדיין לא עשו זאת".

איתמר בן גביר פרשת התעללות שופרסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד