כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"הערבי ירה לי אבן לתוך העין" • מצמרר

בראיון ל'בחדרי חרדים' משחזר נתן רג'ואן בן ה-13, שהותקף בליל שבת ב'כותל הקטן' בידי נער ערבי שירה עם רוגטקה אבן ופגע בעינו, את רגע התקיפה • בלעדי

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

נתן רג'ואן (רוזמן), חסיד ברסלב בן 13, יצא יחד עם קבוצת חברים מתפילת ערבית שנערכה בליל שבת האחרון סמוך לכותל המערבי, בחזרה לכיוון ביתו. בדרך, כשעברו סמוך ל'כותל הקטן' ליד שער שכם, הם נתקלו בילד ערבי שירה לעברו כדור ברזל באמצעות רוגטקה ופגע פגיעה קשה בעינו.

כדור הברזל פגע ישירות בתוך עינו של נתן ועד כה הוא לא יכול לפקוח את העין.

בימים הקרובים אמור נתן לעבור טיפול רפואי מסובך שאולי יוכל להציל את ראייתו, "יצאנו מהכותל חזרה לכיוון הבית", הוא משחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים'. "עברנו, יחד כל החברים, דרך הכותל הקטן, ושם עמד ילד ערבי שניסה להתחיל איתנו. אנחנו התעלמנו ממנו, נכנסו לבפנים, אמרנו פרק תהילים, נישקנו את הקיר ויצאנו החוצה".

ביציאה הבחינו קבוצת הבחורים כי הערבי מחזיק בידו רוגטקה גדולה, "זה לא היה צעצוע של פורים", מתאר אותה נתן. "זה היה משהו גדול". מיד הם התחילו בריצה וניסו לברוח מהאזור. "אחד החברים שלי נפל באמצע הדרך ואני הסתובבתי לעזור לו. ואז בתוך כמה שניות פתאום הרגשתי כאבים חזקים מאד, הבנתי שהערבי הזה ירה לי לתוך העין.

"לא ראיתי כלום, היו לי כאבים חזקים מאד. ממש נלחצתי. כתוצאה מהזעקות שלי הגיע מאבטח של 'עטרת כהנים' והזמין את כוחות המג"ב ואת מד"א ומשם פינו אותי לבית החולים 'הדסה עין כרם'".

אהרון, אביו של נתן, עודכן באמצעות חבריו של נתן במהלך השבת והגיע במהירות לבית החולים כדי לשהות על יד מיטת בנו. לטענת נתן, "עד כה הוא לא רואה כלום בעין שנפגעה". כאמור, בימים הקרובים הוא אמור לעבור טיפול מסובך אותו מגדירים הרופאים "כתקווה האחרונה שלו לקבל חזרה את ראייתו". לסיום הוא מבקש: "תתפללו עליי".

האבא מספר הערב ל'בחדרי חרדים': "הם באו אליי הביתה בשעה 21:00 בליל שבת וסיפרו לי, נלחצתי וכעת אני כואב על כך שאנחנו מתמודדים עם מקרה כזה. יתכן מאד שהוא יעבור ניתוח קשה בימים הקרובים ולמרות זאת הראייה שלו תינזק. אנחנו נמצאים על יד המיטה שלו בבית החולים כל הזמן, זה לא קל".

הציבור נקרא להעתיר בתפילה עבור נתן בן שרה.
רוגטקה ערבי כדור ברזל הדסה עין כרם עין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד