י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חַסְדֵי הַשֵּׁם: האברך שהתייבש שוחרר מטיפול נמרץ

האברך שאושפז בתחילת השבוע במצב קשה בבית החולים זיו בצפת, השתחרר היום ממחלקת טיפול נמרץ, בשל שיפור משמעותי במצבו הרפואי

צוותי מד"א מעניקים טיפול רפואי לר' בנימין
צוותי מד"א מעניקים טיפול רפואי לר' בנימין צילום: דוברות מד"א

יומיים לאחר שתושייה של בן 11 הצילה את חיי אביו, האברך בנימין בן תרצה (33) שאושפז במצב קשה בבית החולים זיו, השתחרר היום (רביעי) ממחלקת טיפול נמרץ בשל שיפור משמעותי במצבו הרפואי.

ר' בנימין, טייל ביום שני בשמורת עין כובס - נחל עמוד, יחד עם בנו בן ה-11. בשלב מסויים האב לא חש בטוב והתמוטט. הבן גילה תושייה, צלצל מיד לאמו שהזעיקה את צוותי החירום באמצעות זק"א. ר' בנימין חולץ על ידי יחידת חילוץ גליל כרמל וטופל על ידי צוותי מד"א.

הוא פונה באמצעות מסוק 669 של חיל האוויר לבית החולים זיו בצפת, שם אושפז במצב קשה במחלקת טיפול נמרץ, כשהוא מורדם ומונשם. מאז אתמול (שלישי) בשעות אחר הצהרים מצבו החל להשתפר עוד ועוד, והיום הוא הועבר מטיפול נמרץ למחלקה.

"המטייל שחולץ השבוע מהמסלול בנחל עמוד הגיע למרכז הרפואי זיו עם כאבי בטן וראש, הקאות מרובות, לחץ דם נמוך ובמצב כללי קשה-מזג האוויר היה מאוד חם וזיהינו אצלו סימנים חמורים מאוד של התייבשות" אומרת ל'בחדרי חרדים' ד"ר אינה רוזנפלד, מנהלת מרכז לרפואה דחופה, במרכז הרפואי זיו.

ד"ר רוזנפלד סיפרה כי הצוות הרפואי העניק לו טיפול מהיר בנוזלים ותיקון מלחים בדם והמדדים שלו השתפרו בהדרגה. "אני מבקשת להזכיר לכם, כשאתם מטיילים בטבע, במזג אוויר חם, תשמרו על עצמכם! תשתו הרבה מים, תהיו יותר בצל. במידה ואתם לא מסוגלים להמשיך ויש לכם כאבי ראש או סחרחורת או כל תסמין אחר תעצרו הכל. הבריאות שלכם חשובה יותר!".

מצבו של ר' בנימין אמנם הולך ומשתפר, מצבו מוגדר קל עד בינוני, אך הוא עדיין זקוק לתפילות על מנת לשוב לאיתנו. העתירו בתפילה עבור בנימין בן תרצה לרפואה שלמה.

ונשמרתם בין הזמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד