י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הצלחה מדהימה לחופשת 'קיץ בעננים 2 עם קוקה-קולה בבנסקו שבבולגריה

חמשת המשפחות הזוכות נהנו מחופשה חוויתית ומלאה באטרקציות, פינוקים ומתנות באוירה תורנית ומרוממת

הצלחה מדהימה לחופשת 'קיץ בעננים 2 עם קוקה-קולה בבנסקו שבבולגריה
זוכי קיץ בעננים בבולגריה צילום: יח"צ

חמש המשפחות המאושרות שזכו בפעילות קיץ בעננים 2 חזרו מחופשה חלומית ובלתי נשכחת בבנסקו שבבולגריה עמוסי חוויות והפתעות.

המשפחות שבחרו לעשות טוב במסגרת הפעילות, נהנו מחמישה ימים של תוכניות ואטרקציות סביב השעון בנופים המרהיבים של עיירת הנופש הקסומה בנסקו בבולגריה ובהווי תורני למהדרין.

החופשה החלה בקבלת פנים חמה בשדה התעופה עם מארז מפנק של צידה לדרך מצוות קוקה-קולה, לאחר הטיסה נסעו הזוכים למלון בוטיק וכשר למהדרין בעיירת הנופש בנסקו.

בתוכנייה העשירה של החופשה הושקע תכנון רב וחשיבה על כל פרט והיא כללה נסיעה ברכבל בנופים קסומים, גלישה במגלשות מים, רחצה במעיינות מים חמים בהפרדה, פארק חבלים ייחודי ומאתגר, טיול ג'יפים אקסטרימי, סיור ותפילה בבית הכנסת הגדול והעתיק בסופיה, רכיבה על סוסים, משחקים אתגריים, ביקור בפארק הדובים ועוד.

בכל ימי הנופש התקיימו תפילות במניין, שיעורי תורה מלווים בשירה וארוחות עשירות גלאט למהדרין בפיקוח משגיח כשרות ששהה במקום.

הנופשים נהנו משפע הפתעות ופינוקים במהלך כל ימי הנופש עם חשיבה עד לפרטים הקטנים כדי ליצור להם את החופש המושלם על כל המשתמע.

הזוכים המאושרים חזרו לארץ מלאי חוויות. הם ציינו לשבח את האווירה הנעימה והמלוכדת, הארגון המופתי והמחשבה של צוות קוקה-קולה על הנאתו של כל אחד מהנופשים באופן אישי וההשקעה האדירה בהפקת נופש מהודר ומותאם לציבור החרדי בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

יעל בוימל, מנהלת קהל חרדי, קוקה-קולה ישראל מסכמת את החוויה: "גם השנה התרגשנו לראות את חמשת המשפחות הזוכות שבחרו לתרום ולהשפיע על הסביבה במעשי חסד מיוחדים, נהנות מכל רגע בחופשה, מתרעננות וצוברות חוויות המעניקות להן כוחות מחודשים לקראת הזמן והשנה החדשה.

קוקה-קולה חרטה על דגלה להעצים את החיבור בין אנשים באמצעות נתינה ועזרה הדדית. הפעילות זכתה להצלחה רבה וקבלנו הדים נרגשים מכל רחבי הארץ. בעקבות הפעילות נעשו אלפי מעשים של חסד, הוקמו מיזמים נפלאים למען הציבור וזוהי מבחינתנו הזכייה הגדולה ביותר- להיות שותפים לכל-כך הרבה בחירות טובות ועשיית טוב בכדי להרבות טוב וחסד בעולם.

קוקה-קולה מודה לאלפי המשתתפים בפעילות ומאחלת להם להמשיך ולהפיץ טוב וליהנות מפעילויות נוספות של קוקה-קולה -הטעם האמיתי".

קוקה קולה קיץ בעננים בין הזמנים בולגריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד