י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מבצע חתימות

1,500 פעילים ופעילות 'נעם' בכנס פתיחה ענק • צפו

בכנס ענק בירושלים נפתח מבצע החתימות הגדול של מפלגת נעם. הרב צבי טאו: "ממשיכים עד הסוף עד שננצח!", יו"ר נעם הרב דרור אריה: "11 מנדטים שוקלים להצביע נעם - בע"ה יום אחרי הבחירות נחגוג כאן ניצחון גדול"

1,500 פעילים ופעילות 'נעם' בכנס פתיחה ענק • צפו
הרב טאו בכנס צילום: באדיבות המצלם

מפלגת נעם ערכה השבוע כנס פעילים ענק בירושלים בנוכחות רבנים ונציגי המפלגה ובהשתתפות של כ-1,500 פעילים ופעילות.

במהלך הכנס נשאו דברים הרב צבי טאו, הרב צבי קוסטינר, הרב מרדכי שטרנברג, הרב יוסי רודריגז, יו"ר מפלגת נעם הרב דרור אריה וראשי המפלגה.

מיד לאחר הכנס נפתח מבצע החתימות של המפלגה, בו אלפי הפעילים החלו להחתים את הציבור על ההתחייבות כי באם צפויה המפלגה לעבור את אחוז החסימה יצביעו לה. במבצע צפויים אלפי הפעילים לאסוף כ- 40,000 חתימות עד לסוף השבוע.

הרב צבי טאו נשא דברים בכנס ואמר כי "השמאל לא מדבר כי הוא בעד המצב והימין לא מדבר כי הוא מפחד.. עם ישראל צריך לקום ולמחות. נגד כל אילו שמנסים לייאש אותנו אני אומר: זה הכל ניסיון לעצור את ההתעוררות של התקווה והאמונה שקורית. זה לא יעזור ועם ישראל לא מתייאש. אני מברך את כולכם שתודיעו לעם ישראל שהוא חי ואנחנו נמשיך עד הסוף עד שהאמת תנצח" הוסיף הרב טאו בכנס.

יו"ר מפלגת נעם, הרב דרור אריה הוסיף "אנחנו אומרים את המסרים בפרהסיה, ולא שותקים יותר. מדינת ישראל היא מדינת היהודים. יהודים אנחנו, ושבנו הביתה אחרי 2000 שנות גלות כדי להקים כאן מדינה יהודית. לפי הסקרים שלנו יש 9% שזה 11 מנדטים בציבור שתומכים בנעם ושוקלים להצביע נעם. יש כאן למעלה מאלף איש, אלף לבבות מלאים באמונה באהבה ובנעם, בע"ה יום אחרי הבחירות נחגוג כאן ניצחון גדול."

הרב מרדכי שטרנברג ראש ישיבת הר המור הוסיף "עם ישראל מאמין ונעם זה הדגל. מסביב קופלו כל הדגלים. עם ישראל כולם אהובים, אבל נמצאים בבלבולים שונים. אנחנו צריכים להצטדק בתורה? בישראליות האמיתית? באמונה? אנחנו מלאי אמונה ואהבה ואמת. אנחנו זה כל עם ישראל. ואנחנו אנשי בשורה לכל עם ישראל: הנה הדגל! לא לקפל אותו!" נאמר בכנס.

בנוסף דיבר גם הרב צבי קוסטינר, שדבר עם הפעילים על מבצע ההחתמה ומסר להם כי אין מה לפחד, אלא לדבר עם הציבור. "כל אדם שאתה שואל ברחוב, אומר 'חס וחלילה שהבן שלי לא יתחתן עם בן, או לא יהודיה'. האחריות שלנו להביא את עם ישראל לנעם. בלב טהור נעשה ונצליח ומפלגת נעם תמשיך ותצליח. ובע"ה נזכה להגדיל את נעם."

הרב יוסי רודריגז, ראש ישיבת אילת נשא גם הוא דברים בכנס "פנינו לשינוי וחיזוק היהדות הציבורית. בפוליטיקה צריך להתפשר, אבל יש דברים שעליהם אי אפשר להתפשר. לא נוותר על העצמיות שלנו, יהדותה הציבורית של המדינה. נעם חייבת להצליח וזה תלוי בנו. כאן נמצאת אהבת ישראל והאמונה בעם ישראל. בעזרת ה', נעשה ונצליח!".

מפלגת נעם הרב טאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד