ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024

לראשונה הגרלה בקונספט אחר: פרס בשווי 450,000 ש"ח יכול להיות שלך

את הקמפיין הגאוני הזה, איש אינו הולך להפסיד. לאחר שנראה כי שיטת המצ'ינג מיצתה את עצמה וכבר לא תוכל להמציא את עצמה מחדש, מגיעים "בלב אחד" ועושים בית ספר לעולם המצ'ינג לקראת העשור הבא • מצ'ינג 2020 – נראה אחרת לחלוטין ממה שהכרתם

לראשונה הגרלה בקונספט אחר: פרס בשווי 450,000 ש"ח יכול להיות שלך
נהנים בקייטנת בלב אחד צילום: קובי הר צבי ומשה בלוי

את הקמפיין הגאוני הזה, איש אינו הולך להפסיד. לאחר שנראה כי שיטת המצ'ינג מיצתה את עצמה וכבר לא תוכל להמציא את עצמה מחדש, מגיעים "בלב אחד" ועושים בית ספר לעולם המצ'ינג לקראת העשור הבא. מצ'ינג 2020 – נראה אחרת לחלוטין ממה שהכרתם.

לראשונה, עורך הארגון קמפיין התרמה בשיטת שיווק שותפים. מה שראינו עד היום ברכישות מסחריות, מגיע לעולם ההתרמות והופך את הקערה על פיה.

אנשי ארגון בלב אחד, שפועל מזה שנים עם מאות מתנדבים צעירים ומלאי אנרגיה, למען חולים ומשפחותיהם, משמחים אותם בבתי חולים, בימי כיף, אירועי בר מצווה ואטרקציות שונות, אינם  נחים לרגע, ופועלים ללא לאות על מנת להביא את הארגון לכמה רמות גבוהות יותר, ולהצליח לשמח כמה שיותר משפחות וחולים.

קמפיין שיווק השותפים של 'בלב אחד', מביא לאלפי המשתתפים את האפשרות לנסות להיות אלו שילכו על כל הקופה.

איך זה עובד?

מלבד העובדה שכל תורם מצטרף מידית להגרלה, יש לו דרך לזכות כפליים ואף הרבה מעבר לכך. האפשרות להכפלת סיכויי הזכייה עולה עם אינסוף כרטיסי בונוס.

ראשית, כדאי להבין במה זוכה הכרטיס הנכסף והמאושר:

חבילת פרסים בשווי 450 אלף שקלים מחכה לאדם אחד שיעלה בגורל. בחבילת הפרסים הוא מקבל:

  • משכורת לשנה, 18,000X12 חודשים.
  • רכב שברולט אקווינוקס 2019.
  • מטבח מפואר.
  • חופשה לכל המשפחה בהרי האלפים בחו"ל.

כן, קראתם נכון. זוכה אחד בהגרלה משולבת שהפרס הוא משכורת+רכב+מטבח+חופשה.

איך זה עובד?

קמפיין השותפים של 'בלב אחד' משלב רוחניות וגשמיות פר אקסלנס.

אתם רוכשים כרטיס על סך 12X20 ₪, נכנסים להגרלת הענק על הפינוקים הנדירים שהזכרנו, זוכים כמובן לשמח ילדים חולים ומוגבלים, ואפילו מתברכים! מרן שר התורה, ר' חיים קנייבסקי שליט"א, בירך כי מי שיתרום ל'בלב אחד', יזכה לילדים בריאים.

היש אדיר מזה? גם מצווה, גם ברכה וגם סיכוי להרוויח בעולם הזה בענק.

רגע, ואיך מגדילים את הסיכויים? אז כך: המודל המהפכני של כרטיסי הבונוס, מאפשר לכם להיכנס להגרלה שוב ושוב ושוב... מיד לאחר ביצוע התרומה, תקבלו לתיבת המייל שלכם לינק אישי, אותו תוכלו להפיץ בין מכרים וידידים, ועל כל רכישת כרטיס דרך הלינק שלכם, תקבלו אוטומטית כרטיס נוסף להגרלה! כמה פשוט! כל תרומה מהלינק, שווה לכם כרטיס הגרלה נוסף. המשמעות היא, כי אם רכשתם כרטיס אחד, ודרך הלינק שלכם רכשו 10 כרטיסים, יש לכם אחד עשר כרטיסים על שמכם בהגרלה הענקית הזו.

בהגרלה ייחודית וראשונה מסוגה – אין מי שהולך להישאר בחוץ. גם תרומה, גם מצווה, גם ברכה ממרן שר התורה וגם אפשרות בלתי נגמרת להרוויח עוד ועוד כרטיסי הגרלה.

חבילת מתנות בשווי 450 אלף ₪ יכולה להיות שלכם בקרוב מאוד. את הכרטיס שלכם כבר רכשתם?

בלב אחד מאצ'ינג הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד