י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

תחרות הדייזינר של גולברי: אלו הזוכות בתחרות

זה לא סוד שנשות המגזר החרדי מודעות לאופנה וסטיילינג • המקצוע סטייליסטית ומעצבת אופנה הפך למקצוע מבוקש, לצד קורסים שנותנים אפשרות ללמוד את המקצוע בצורה מקצועית • בגולברי זיהו את הפוטנציאל והכריזו על תחרות

תחרות הדייזינר של גולברי: אלו הזוכות בתחרות
גולברי צילום: יח"צ

והזוכות הן.... 

זה לא סוד שנשות המגזר החרדי מודעות לאופנה וסטיילינג, כחרדית את חייבת להתאים את החולצה לחצאית את השרשרת לצמיד ואת הנעלים לסרט בפאה.

המקצוע סטייליסטית ומעצבת אופנה הפך למקצוע מבוקש, לצד קורסים שנותנים אפשרות ללמוד את המקצוע בצורה מקצועית

רשת גולברי זיהתה את הפוטנציאל ויצאה בתחרות בה כל אחת גם זאת שעושה  את צעדיה הראשונים בעולם הסטיילינג, יכלה לעצב את בגד החלומות שלה שיהיה חלק מהקולקציה של הרשת מה שנדרש במסגרת כללי התחרות היה לאייר בצורה ברורה ולהציג את המועמדות באתר מיוחד שהוקם לצורך כך.

ההיענות היתה מפתיעה, השופטת שהיא עצמה מעצבת צעירה ומצליחה, בעלת בוטיק סלון כלות אלישבע קסטנבוים, בחרה בדגם הכי עדכני כיום שיש בו שילוב של צניעות סטייל ואופנה.

לדבריה, דגם שמתאים לקהל היעד שלנו, ובעיקר מחמיא לכל אחת, שזה הדבר החשוב בעיניה.

"שמחתי לגלות שיש הרבה כישרונות במגזר, הרבה התעניינות בעולם האופנה, הקהל מחפש דברים חדשים ועדכניים , ומה שהכי מצא חן בעיני שמדובר בדגם קלאסי שיענה לצרכים למספר לעונות ולדעתי יחטף מהמדפים".

לדבריה, הקהל החרדי לא נשאר מאחור, ומשמח לגלות כי הרשתות מהמגזר הכללי כמו גולברי מאפשרים לצרכנית החרדית להנות מאופנה עדכנית.

הזוכות בתחרות:

 נאוה רון ודבורה בריסק זכו בגיפט קארד על סך 1000 ₪ למימוש ברשת, וכאמור בגד החלומות שאיירו יהיה חלק מהקולקציה של הרשת.

ברשת גולברי, מציינים, כי התגלו  הרבה כישרונות ברמה גבוהה שהפתיעו לטובה והם מאחלים לכל אחת למצוא את דרכה בעולם האופנה, הן כלקוחה והן כמעצבת.

 

גולברי רשתות אופנה תחרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד