י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הגיעו להבנות

המאבק על קולות הימין: 'זהות' פורשת; מה פייגלין יקבל בתמורה?

הקרב של נתניהו: לאחר פגישות רבות בימים האחרונים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לבין יו"ר 'זהות' משה פייגלין, צפויים השניים להודיע היום במסיבת עיתונאים משותפת על פרישתו של פייגלין ותמיכתו בליכוד, כשבתמורה הוא צפוי לקבל תפקיד בכיר וכן הליכוד יאמץ חלק מהמצע שלו

המאבק על קולות הימין: 'זהות' פורשת; מה פייגלין יקבל בתמורה?
משה פייגלין בכנס זהות צילום: פלש 90

19 יום לבחירות והמאבק על שמירת הקולות בגוש הימים בעיצומה. לפני דקות אחדות (חמישי) נודע, כח  לאחר מו"מ מתמשך בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר זהות משה פייגלין, השניים צפויים לכנס הערב מסיבת עיתונאים משותפת ובה יודיע על פרישת מפלגת זהות מהמירוץ ותמיכת המפלגה בליכוד.

השניים נודעו מספר פעמים בשבועות האחרונים, כאשר בליכוד הציעו למשה פייגלין בתמורה לפרישתו, לכהן בתפקיד של שר כלכלי בכיר, סיוע בכיסוי החובות ואימוץ חלק מהמצע הכללי של מפלגת הזהות. בימים האחרונים דווח, כי בליכוד הציעו לפייגלין גם את תפקיד שר הבריאות.

כאמור, ראש הממשלה ויו"ר זהות צפויים לכנס היה בשעה 17:00 מסיבת עיתונאים בה יוצג ההסכם, ובמהלכו יודיע פייגלין על פרישה מהמירוץ, כאשר בימים האחרונים נמסר מהליכוד כי "ראש הממשלה נתניהו משקיע מאמצים אדירים במטרה למנוע בזבוז קולות בימין" לדבריהם, עיקר ההסכם עם פייגלין נוגע לאימוץ המצע הגלגלי של האחרון בכל הנוגע למדיניות של כלכלה חופשית.

משה פייגלין זהות כלכלה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד