י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עקב איום חדש

איום חדש: שני מאבטחים נוספים לרון קובי; מי יממן? צפו

לאחר האירועים האלימים שהתרחשו בימים האחרונים בטיילת העיר טבריה בין ראש העירייה לבין חרדים שמחאו נגדו, אישרה המשטרה מאבטחים נוספים לקובי. ומי יממן? • קובי ל'בחדרי': "משרד הפנים יממן זאת. סכנת החיים קודמת לשיקולי שר אינטרסנטים כאלו ואחרים"

איום חדש: שני מאבטחים נוספים לרון קובי; מי יממן? צפו
רון קובי בעיריית טבריה צילום: דוד כהן, פלאש 90

לאור הסערה שמתחוללת בימים האחרונים בעיר טבריה - שבאה לידי ביטוי בהתנגשויות חוזרות ונשנות בין החרדים הרבים הנופשים בעיר וכן מקומיים לבין ראש עיריית טבריה רון קובי ואנשיו, אישרה המשטרה שני מאבטחים נוספים לראש העירייה.

עד היום, הסתובב רון קובי עם מאבטח אחד לצידו וכאשר הדברים החלו להתלהט, הגיעו למקום שוטרי משטרת טבריה כדי להפריד בין הניצים ופעמים אף הוזעקו למקום שוטרי יס"מ. 

שמעון כהן, בעל העיתון "מקומי טבריה" מספר ל'בחדרי חרדים', כי עלות שכרו של המאבטח הצמוד לראש העירייה קובי, הוטל עד היום על משרד הפנים וכעת עלתה שאלת המימון של שני המאבטחים הנוספים. משרד הפנים מצידו מוכן לממן עלות של מאבטח אחד ועלות המאבטח השני תוטל על חשבון קופתה הריקה של עיריית טבריה.

עוד מספר כהן, כי ככל הנראה בידי המודיעין המשטרתי מצוי מידע בעניין, אך אינו מדווח לציבור ובשל כך התקבלה ההחלטה על הוספת המאבטחים. 

יצויין, כי בכדי לקבל את מימון העירייה למאבטח הנוסף, המועצה צריכה לאשר זאת, דבר שלא צפוי לקרות בעתיד הקרוב, כיוון שכידוע לרון קובי אין רוב במועצה.

אחד מתושבי טבריה אומר: מדוע המאבטחים על חשבוננו במלחמה שלו עם דרעי, למה מכיסנו זה צריך לצאת? זה שהוא מתגרה בחרדים הטבריינים - לא צריך להיות ממומן על ידנו. מה חטאנו ומה פשענו?

תושב אחר אומר, כי חייבים להתמודד מול חבורות צעירים שבאים מחוץ לטבריה ומסכנים את ביטחון אנשי ציבור מקומיים, מפרים את השקט, השלווה והביטחון במרחב הציבורי.

רון קובי הגיב על הדברים ל'בחדרי חרדים' ואמר, כי "ההתקפות של השבאבניקים שנשלחים ע״י אריה דרעי שר הפנים מסכנים את החיים של ראש העיר עד כדי סכנת חיים".

ההסתה מבית המדרש של דרעי - שאולוב לא מפסיקה והממון המשולהב פשוט נראה קיצוני וחמום מוח. לצערנו, מי שאמור לאשר לממן את האבטחה הזו הלא הוא שר הפנים אריה דרעי".

"ברור לכולם" מוסיף ראש עיריית טבריה "כי האיש נמצא עימי בניגוד עניינים ודי לחכימא ברמיזה".

"משרד הפנים יממן זאת" פוסק רון קובי ומסביר "סכנת החיים קודמת לשיקולי שר אינטרסנטים כאלו ואחרים. ברור לי שכמות המנדטים שאנחנו הולכים לקבל בבחירות עם רשימת רק-רון קובי הימין החילוני נלחמים בכפייה החרדית, מלחיצים מאד את אריה דרעי המושחת והחבורה המסוכנת שלו. שבת שלום לעם ישראל".

 

רון קובי עיריית טבריה משרד הפנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד