ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מטילות אימה

האירוע שונה: עוד ניצחון לשדולת הנשים בחיפה

ניצחון נוסף לשדולה בחיפה: אירוע מוזיקלי שהיה אמור להתקיים היום עבור בחורי הישיבות - לגברים בלבד, ייערך בהפרדה מלאה ויכלול גם נשים בגלל פניית שדולת הנשים לעיריית חיפה

האירוע שונה: עוד ניצחון לשדולת הנשים בחיפה
מודעת המופע צילום: יח"צ

שדולת הנשים מכה שוב בעיר חיפה, לאחר שהצליחה לבטל השבוע אירוע מתוכנן עם גדולי הזמר החסידי, השדולה פנתה לעיריית חיפה והביאה לשינוי של קומזיץ שהיה מיועד לגברים. בש"ס החליטו להזמין גם את הנשים למופע, בכדי למנוע את ביטולו.

מדובר ביוזמה של יו"ר ש"ס בחיפה - אורי אוזן - שיזם קומזיץ מיוחד עבור בחורי הישיבות בעיר, לקראת סוף 'בין הזמנים'. האירוע תוכנן להתקיים היום (חמישי) לגברים בלבד, אלא ששדולת הנשים פנתה לדוברות העירייה וביקשה את התייחסותה על קיום המופע לגברים בלבד, שלטענתן, בניגוד לחוק.

בעקבות הפניה, פנתה היועצת המשפטית של העירייה וביקשה מיו"ר ש"ס בחיפה לבטל את האירוע, בטענה כי בית המשפט כבר הורה בתחילת השבוע כי קיום באירוע לגברים בלבד מנוגד לחוק ועקב כך האירוע שהיה צפוי להתקיים השבוע - בוטל.

במענה ליועצת המשפטית, הודיע יו"ר ש"ס המקומי -אורי אוזן, כי "לאחר התייעצות עם מנהיגו הרוחני ורבו הגר"ש פרי שליט"א, הוחלט לקיים את האירוע בהפרדה מלאה על פי כללי ההלכה", כך שהמודעה שונתה וגם נשים יכולו להשתתף באירוע.
לגברים בלבד

המודעה המתוקנת - גם לנשים

שדולת הנשים עיריית חיפה ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד