ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
חודש וחצי אחרי המחאה

כתב אישום נגד אתיופי שהצית מכוניות של שוטרים

חודש וחצי לאחר מחאת האתיופים, המשטרה הגישה כתב אישום נגד בן העדה בחשד שהצית את רכביהם של שני שוטרים המתגוררים בנתניה

כתב אישום נגד אתיופי שהצית מכוניות של שוטרים
מחאת האתיופים צילום: פלאש 90

חודש וחצי לאחר מחאת האתיופים, בתום חקירת משטרה ואיסוף ראיות, הוגש כתב אישום נגד בן העדה שהצית שני כלי רכב פרטיים השייכים לשוטרים המתגוררים בנתניה.

ביום 6.7.19 התקבלו דיווחים במשטרת ישראל על הצתות של שני רכבים השייכים לשוטרים הגרים בנתניה במרחק של מאות מטרים ספורים זה מזה. נפתחה חקירה לגילוי המעורבים, במהלכה נאספו ראיות שקשרו צעיר בן 22 מהעיר לביצוע ההצתות.

מתיעוד ממצלמת האבטחה שאספו החוקרים ניתן לראות גבר מגיע למקום חניית רכבו של אחד השוטרים, מצית את הרכב והולך ובסמוך לאירוע, התקבל דיווח על הצתת רכב של שוטר אחר, נוסף, הגר בסמיכות. אירוע הצתה נוסף התרחש לאחד מאותם שוטרים ביום 1.9.18.

חוקרי המשטרה הצליחו לקשור את החשוד למעשי ההצתה שעל פי כתב האישום שהוגש היום, ביצע את ההצתות של רכבי השוטרים רק על רקע היותם שוטרים. במהלך חקירת התיק נקבע בחוות דעת של חוקרי הצתות כי בכל האירועים מדובר בהצתות.

תוך כדי חקירת אירועי ההצתות, התברר לחוקרי המשטרה כי החשוד בביצוע ההצתות, הינו סוחר בסמים בכמויות גדולות ולמשך זמן ממושך, ביחד עם חשוד נוסף, בן 19 וכי השניים, שגרים באותו הרחוב, סוחרים בסמים, גם לקטינים.

החשוד (22) נעצר לפני כשבועיים וחצי והחשוד הנוסף נעצר יממה לאחר מכן. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפתח תקווה והבוקר (חמישי) הוגש נגד השניים כתבי אישום ובקשות מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, בעבירות של הצתות וסחר בסמים.

מחאת האתיופים נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד