י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"לא ירתיעו אותנו"

בהלה בכנס של לפיד: נורו יריות מרכב חולף

דרמה במהלך נאום של יאיר לפיד בכנס בחירות של המפלגה ברחובות | יריות נורו מרכב חולף לעבר הנוכחים | שני פצועים קל טופלו | לפיד התייחס לאירוע | לאחר מצוד קצר נעצרו שני חשודים תושבי העיר

בהלה בכנס של לפיד: נורו יריות מרכב חולף
יאיר לפיד בכנס בחירות ברחובות צילום: אלעד גוטמן

תקרית יוצאת דופן: במהלך נאום שנשא חבר הכנסת יאיר לפיד, בכנס של פעילי 'כחול לבן' הערב (חמישי) בעיר רחובות, בוצע ירי מרכב חולף באמצעות רובה אוויר לעבר הנוכחים במקום.

כתוצאה מהירי נפצעו שני פעילי המפלגה באורח קל. שוטרים נמצאים בזירה, במקביל התנהל מצוד אחר הרכב ממנו נורו היריות וכעבור זמן קצר נעצרו שני חשודים תושבי העיר.

המשטרה התייחסה לאירוע הירי ברובה אוויר ומסרה כי לפי הכדורים שאותרו בשטח מדובר ברובה צעצוע.

אחד הכדורים שנורו. צילום: דוברות המשטרה

מדוברות המשטרה נמסר, "הערב התקבל במשטרת ישראל דיווח על פגיעה של שני אזרחים ברח' יעקב ברחובות מכדור פלסטיק (איירסופט). שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בשני כדורי הפלסטיק והחלו בבדיקת האירוע. לפני זמן קצר שוטרים עוכבו לחקירה 2 חשודים (16, 26) תושבי רחובות, בחשד למעורבות באירוע. הנסיבות נבדקות".

יאיר לפיד התייחס למקרה ואמר, "לא ירתיעו אותנו ולא יפחידו אותנו. נמשיך להיאבק על שינוי המדינה מול האלימות וההסתה".

ח"כ בועז טופורובסקי מ'יש עתיד', שחזר את אשר אירע וסיפר, "באמצע נאום של יאיר לפיד עצרה מכונית ונורו מרובה אוויר שלושה כדורים. שני כדורים פגעו בשתי פעילות שלנו, הן בסדר. המשכנו את האירוע וסיימנו אותו כמתוכנן".

מרשימת 'המחנה הדמוקרטי' נמסר בתגובה, "ההסתה שמגיעה מהצד הימני של המפה, בניצוחו של נתניהו כבר נתנה את אותותיה בנובמבר 95’ ומלווה אותנו עד היום. מי שחובר לגורמי ימין פשיסטי מלבה את האווירה שמולידה פשעי שנאה".

זוהר בלום, ממלא מקום ראש עיריית רחובות וראש מטה 'כחול לבן' בעיר, שנכח בכנס - אמר ל'ערוץ 12': "במהלך נאום של יאיר לפיד שמענו שתי יריות. למזלנו השניים נפגעו רק קל אבל מצער שזה קורה במהלך קמפיין בחירות דמוקרטיות. אני רק מקווה שהעניינים האלה לא ידרדרו כי הפעם במזל זה נגמר ככה אבל יכול להיות גם אחרת. אנחנו מקווים שהמשטרה תמצא את האחראים".

אירוע זה מצטרף לכמה פרסומים שליליים בימים האחרונים סביב 'כחול לבן'. החל בגמגומים החוזרים ונשנים של בני גנץ בראיונות לתקשורת המשודרת, ציטוט פסוקים שלא קיימים, עובר בחקירה החשאית שהזמין בני גנץ על דעת עצמו, בעלות של חצי מיליון שקלים בכדי לגלות את המדליף מתוך ישיבות המטה - זאת מבלי לשתף את חבריו, והאחרונה - החשיפה של עמית סגל אמש ב'ערוץ 12' כי הרוסיים פרצו לפלאפונים של בני גנץ וראשי הקמפיין ושאבו מהם את כל המידע שהיה עליהם.

מפלגת כחול לבן רובה צעצוע יריות יאיר לפיד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד