י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: בנעם חצו את 30,000 החתימות ופצחו בריקודים

מפלגת נעם חצתה לפני זמן קצר את 30,000 החתימות במבצע החתימות הענק של המפלגה • צפו בתיעוד

צפו: בנעם חצו את 30,000 החתימות ופצחו בריקודים
הפעילים בריקוד משותף צילום: באדיבות המצלם

מפלגת נעם חצתה לפני זמן קצר את 30,000 החתימות במבצע החתימות הענק של המפלגה.

את ההגעה ל-30,000 החתימות חגגו הפעילים במטה יחד עם יו"ר המפלגה הרב דרור אריה בשירה ובריקודים. כעת ממשיכים מאות הפעילים במטה ומאות הפעילים הפזורים בדוכנים ברחבי הארץ בהמשך איסוף החתימות שהמטרה להגיע אל היעד שנקבע - 40,000 חתימות.

נזכיר כי את הקמפיין החלו בנעם לאחר שעל פי סקר עומק אותו ערכו עם מכון הסקרים של מנו גבע 9% מאזרחי המדינה אמרו כי יתכן ויצביעו עבור המפלגה.

בתוך כך, לפני מספר שעות אתר ההתפקדות חזר לתפקוד מלא וזאת לאחר שלמשך זמן קצר עצרו במפלגה את הקלדת הנתונים לאור פריצה של האקרים למערכת וניסיונות לשבש את המבצע.

ממפלגת נעם נמסר בתגובה: "בשעה אחרונה עוברת מערכת החתמת ההמונים של מפלגת נעם מתקפת סייבר בידי אקרים. מערכת ההתפקדות הותקפה ונפרצה ונעשה ניסיון לשבש ולהקפיץ את הנתונים באתר ההתפקדות".

"לאור כך, ובכדי לבלום את המתקפה ולשמור על מאגר הנתונים, ולאור חשיבות האמינות של המבצע, הקפיאו במפלגת נעם את הקלדת הנתונים למערכת לשעה. המפלגה תשלים את הזמן שהוקפא בסיום המבצע".

"מדובר בעוד ניסיון השתקה והתנכלות, כמו רבים שמפלגת נעם עוברת, ב"ה גם עליו התגברנו ונמשיך את המבצע כרגיל בעוד זמן קצר", מסרו בנעם.

מפלגת נעם חתימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד