ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"מטילים טרור איום ונורא"

ישראל מאיר ברח מהכת: "מנסים להצילו"

בעוד ראשי הכת עצורים בניו יורק ועומדים בפני האשמות חמורות, המצב ב'לב טהור' איום ונורא, כך מספר ל'בחדרי חרדים', אחד העסקנים הבולטים שמסייעים לפליטי הכת. על פי דיווח ב'ערוץ 12', אחד מאנשי הכת שידר אותות מצוקה, אך עקבותיו נעלמו - אולם הלילה נודע ל'בחדרי' כי נוצר עמו קשר

ישראל מאיר ברח מהכת: "מנסים להצילו"
העסקן יענקי פליטשקין, עם נחמן הלברנץ צילום: באדיבות המצלם

ישראלי בן 19, שברח רק לאחרונה ממתחם כת 'לב טהור' בגואטמלה, יצר קשר עם משפחתו וביקש מהם עזרה לחלצו, כך דווח אמש (חמישי) במהדורה המרכזית ב'ערוץ 12', אולם בשעות הלילה נודע ל'בחדרי חרדים' כי הבחור נמצא וכי פרטים לגביו יפורסמו כשהם יגיעו אלינו.

על פי הדיווח, עקבותיו של ישראל מאיר בויאר בן ה-19, נעלמו ובני משפחתו לא הצליחו ליצור עמו קשר, החשש שקינן בקרבם, היה שהוא מוחזק בכוח בידי אנשי הכת, שבה היה חבר במשך כמה שנים, הוא נישא והפך אב לתינוק לפני כמה חודשים.

'בחדרי חרדים' פנה לעסקן החשוב יענקי פליטשקין, אחד הפעילים הבולטים בהצלת אנשי 'לב טהור', כדי לברר את המצב לאשורו. והוא מספר כי "המצב שם קשה, הרבה משפחות רוצות לברוח מהמקום, הם במצב לא טוב, חלקם מדברים על מצב של נטילת החיים, עד כדי כך. הדברים שפורסמו היום בתקשורת בישראל נכונים".

עוד אומר פליטשקין, בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "מאחר וכל כנופיית לב טהור עצורה בניו יורק, לאחר שחטפו ילדים מהוריהם, יש שלושה אחים בשם וינגרטן, שמטילים טרור איום ונורא על המשפחות".

עוד נודע ל'בחדרי חרדים', כי במקום מגורי הכת נמצאים מספר עסקנים, שמנסים לעזור למשפחות שרוצות לצאת משם.

ישראל מאיר בויאר קהילת לב טהור יענקי פליטשקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד